Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetExists($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetExists(mixed $offset): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 68 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetGet($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetGet(mixed $offset): mixed, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 75 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetSet($offset, $value) should either be compatible with ArrayAccess::offsetSet(mixed $offset, mixed $value): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 82 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetUnset($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetUnset(mixed $offset): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 89 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::getIterator() should either be compatible with IteratorAggregate::getIterator(): Traversable, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 23 Warning: Undefined array key "/home/lexro/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default" in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/wpdiscuz/utils/class.WpdiscuzHelper.php on line 458 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/wpdiscuz/utils/class.WpdiscuzHelper.php on line 458

CELEX:32024R2515: Regulamentul delegat (UE) 2024/2515 al Comisiei din 9 iulie 2024 de completare a Regulamentului (UE) 2019/1700 al Parlamentului European și al Consiliului prin specificarea numărului și a titlurilor variabilelor pentru domeniul statisticilor privind utilizarea tehnologiilor informației și comunicațiilor pentru anul de referință 2025

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu EUR-Lex, 17/10/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Jurnalul Ofícial al Uniunii EuropeneROSeria L2024/251526.9.2024REGULAMENTUL DELEGAT (UE) 2024/2515 AL COMISIEI din 9 iulie 2024 de completare a Regulamentului (UE) 2019/1700 al Parlamentului European și al Consiliului prin specificarea numărului și a titlurilor variabilelor pentru domeniul statisticilor privind utilizarea tehnologiilor informației...

Informatii

Data documentului: 09/07/2024; Data adoptării
Data intrării în vigoare: 16/10/2024; intrare în vigoare data publicării +20 a se vedea articolul 2
Data încetării: No end date
Emitent: Comisia Europeană, Eurostat
Formă: Repertoriu EUR-Lex
European flag

Jurnalul Ofícial
al Uniunii Europene

RO

Seria L


2024/2515

26.9.2024

REGULAMENTUL DELEGAT (UE) 2024/2515 AL COMISIEI

din 9 iulie 2024

de completare a Regulamentului (UE) 2019/1700 al Parlamentului European și al Consiliului prin specificarea numărului și a titlurilor variabilelor pentru domeniul statisticilor privind utilizarea tehnologiilor informației și comunicațiilor pentru anul de referință 2025

(Text cu relevanță pentru SEE)

COMISIA EUROPEANĂ,

având în vedere Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene,

având în vedere Regulamentul (UE) 2019/1700 al Parlamentului European și al Consiliului din 10 octombrie 2019 de stabilire a unui cadru comun pentru statisticile europene referitoare la persoane și gospodării, bazate pe datele la nivel individual colectate din eșantioane, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 808/2004, (CE) nr. 452/2008 și (CE) nr. 1338/2008 ale Parlamentului European și ale Consiliului și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1177/2003 al Parlamentului European și al Consiliului și a Regulamentului (CE) nr. 577/98 al Consiliului (1), în special articolul 6 alineatul (1),

întrucât:

Pentru a acoperi nevoile de statistici pentru subiectele detaliate relevante din anexa I la Regulamentul (UE) 2019/1700, este necesar să se specifice numărul și titlurile variabilelor pentru setul de date din domeniul utilizării tehnologiilor informației și comunicațiilor pentru anul de referință 2025,

ADOPTĂ PREZENTUL REGULAMENT:

Articolul 1

Numărul și titlurile variabilelor pentru domeniul utilizării tehnologiilor informației și comunicațiilor pentru anul de referință 2025 sunt stabilite în anexă.

Articolul 2

Prezentul regulament intră în vigoare în a douăzecea zi de la data publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Prezentul regulament este obligatoriu în toate elementele sale și se aplică direct în toate statele membre.

Adoptat la Bruxelles, 9 iulie 2024.

Pentru Comisie

Președinta

Ursula VON DER LEYEN


(1)  
JO L 261 I, 14.10.2019, p. 1, ELI: http://data.europa.eu/eli/reg/2019/1700/oj.


ANEXĂ

Numărul și titlurile variabilelor pentru domeniul utilizării tehnologiilor informației și comunicațiilor pentru anul de referință 2025

Subiect

Subiect detaliat

Identificatorul variabilei

Denumirea variabilei / descrierea variabilei

01. Aspecte tehnice – 15 variabile tehnice obligatorii, 2 variabile tehnice opționale

Informații privind colectarea de date

REFYEAR

Anul anchetei

Informații privind colectarea de date

INTDATE

Data de referință – data primului interviu

Informații privind colectarea de date

STRATUM_ID

Strat

Informații privind colectarea de date

UPE

Unitate primară de eșantionare

Identificare

HH_ID

Identificatorul gospodăriei

Identificare

IND_ID

Identificator individual

Identificare

HH_REF_ID

Identificatorul gospodăriei de care aparține persoana

Ponderi

HH_WGHT

Ponderea gospodăriei

Ponderi

IND_WGHT

Pondere individuală

Caracteristicile interviului

TIME

Durata interviului

Caracteristicile interviului

INT_TYPE

Tipul de interviu

Localizare

COUNTRY

Țara de reședință

Localizare

GEO_NUTS1

Regiunea de reședință

Localizare

GEO_NUTS2

(opțional)

Regiunea de reședință (opțional)

Localizare

GEO_NUTS3

(opțional)

Regiunea de reședință (opțional)

Localizare

DEG_URBA

Grad de urbanizare

Localizare

GEO_DEV

Localizarea geografică

02. Caracteristicile persoanelor și gospodăriilor – 7 variabile colectate, 1 variabilă derivată, 8 variabile opționale

Demografie

SEX

Sexul

Demografie

YEARBIR

Anul nașterii

Demografie

PASSBIR

Sărbătorirea zilei de naștere până la momentul interviului

Demografie

AGE

Vârsta, în ani împliniți

Cetățenie și proveniența din familii de migranți

CITIZENSHIP

Țara cetățeniei principale

Cetățenie și proveniența din familii de migranți

CNTRYB

Țara nașterii

Componența gospodăriei

HH_POP

Mărimea gospodăriei (numărul de membri din gospodărie)

Componența gospodăriei

HH_POP_16_24 (opțional)

Numărul de membri din gospodărie cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani (opțional)

Componența gospodăriei

HH_POP_16_24S (opțional)

Numărul de elevi și studenți din gospodărie cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani

(opțional)

Componența gospodăriei

HH_POP_25_64 (opțional)

Numărul de membri din gospodărie cu vârste cuprinse între 25 și 64 de ani (opțional)

Componența gospodăriei

HH_POP_65_74 (opțional)

Numărul de membri din gospodărie cu vârste cuprinse între 65 și 74 de ani (opțional)

Componența gospodăriei

HH_POP_75_MAX (opțional)

Numărul de membri din gospodărie cu vârste de minimum 75 de ani (opțional)

Componența gospodăriei

HH_CHILD

Numărul de copii sub 16 ani

Componența gospodăriei

HH_CHILD_14_15

(opțional)

Numărul de copii cu vârste cuprinse între 14 și 15 ani (opțional)

Componența gospodăriei

HH_CHILD_5_13

(opțional)

Numărul de copii cu vârste cuprinse între 5 și 13 ani (opțional)

Componența gospodăriei

HH_CHILD_LE_4

(opțional)

Numărul de copii cu vârste de maximum 4 ani (opțional)

03. Participarea pe piața muncii – 5 variabile colectate, 3 variabile opționale

Statutul activității principale (autodefinit)

MAINSTAT

Statutul activității principale (autodefinit)

Caracteristicile elementare ale locului de muncă

STAPRO

Statutul profesional la locul de muncă principal

Caracteristicile elementare ale locului de muncă

NACE1D

(opțional)

Activitatea economică a unității locale pentru locul de muncă principal (opțional)

Caracteristicile elementare ale locului de muncă

ISCO2D

Ocupația la locul de muncă principal

Caracteristicile elementare ale locului de muncă

OCC_ICT

Specialist TIC sau specialist non-TIC

Caracteristicile elementare ale locului de muncă

OCC_MAN

Lucrător manual sau lucrător nemanual

Caracteristicile elementare ale locului de muncă

EMPST_WKT

(opțional)

Loc de muncă principal cu normă întreagă sau cu fracțiune de normă (autodefinit) (opțional)

Durata contractului

EMPST_CONTR

(opțional)

Permanența locului de muncă principal (opțional)

04. Nivelul de instruire și studiile urmate – 1 variabilă colectată, 1 variabilă derivată

Nivelul de instruire

ISCEDD

Nivelul de instruire (cel mai înalt nivel de instruire absolvit)

Nivelul de instruire

ISCED

Nivelul de instruire agregat

05. Venit, consum și elemente de avere, inclusiv datorii – 1 variabilă colectată

Venitul total lunar al gospodăriei

HH_IQ5

Venitul lunar curent net mediu total

06. Participarea la societatea informațională – 120 de variabile colectate, 26 variabile opționale, 1 variabilă derivată

Accesul la TIC

IACC

Accesul gospodăriei la internet la domiciliu (prin orice dispozitiv)

Utilizarea și frecvența utilizării TIC

IU

Utilizarea cea mai recentă a internetului, în orice loc, prin orice dispozitiv care permite conectarea

Utilizarea și frecvența utilizării TIC

IFUS

Frecvența medie de utilizare a internetului în ultimele 3 luni

Utilizarea și frecvența utilizării TIC

IUG_DKPC

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pe un computer tip desktop

Utilizarea și frecvența utilizării TIC

IUG_LPC

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pe un laptop

Utilizarea și frecvența utilizării TIC

IUG_TPC

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pe o tabletă

Utilizarea și frecvența utilizării TIC

IUG_MP

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pe un telefon mobil sau pe un telefon inteligent

Utilizarea și frecvența utilizării TIC

IUG_OTH1

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pe alte dispozitive (cum ar fi televizor conectat, difuzoare inteligente, consolă de jocuri, dispozitiv de citit cărți electronice, ceas inteligent)

Activități pe internet

IUEM

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru trimiterea/primirea de mesaje electronice

Activități pe internet

IUPH1

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru apeluri (inclusiv apeluri video) prin intermediul internetului

Activități pe internet

IUSNET

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru a se conecta la mijloace de comunicare socială (crearea unui profil de utilizator, postarea de mesaje sau alte contribuții)

Activități pe internet

IUCHAT1

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru a transmite mesaje instantanee (schimb de mesaje)

Activități pe internet

IUNW1

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru a citi online site-uri de știri, ziare sau reviste

Activități pe internet

IHIF

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru căutarea de informații legate de sănătate (despre aspecte precum accidentări, boli, nutriție, ameliorarea sănătății)

Activități pe internet

IHIFPH

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru căutarea de informații legate de sănătatea fizică (despre aspecte precum simptomele de gripă, tensiunea arterială mare, medicamentele analgezice, procedurile chirurgicale, nutriție, măsuri de promovare a sănătății)

Activități pe internet

IHIFMH

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru a căuta informații privind sănătatea mintală (despre aspecte precum epuizarea profesională, depresia, anxietatea, tulburările de alimentație, reducerea stresului)

Activități pe internet

IUIF

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru a găsi informații despre bunuri sau servicii

Activități pe internet

IUIFSP

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru a găsi informații despre siguranța produselor (informații privind riscurile asociate sau pericolele pentru sănătate, compoziția, instrucțiunile de utilizare în condiții de siguranță, datele de contact pentru raportarea problemelor de siguranță)

Activități pe internet

IUPOL2

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru exprimarea de opinii privind aspecte civice sau politice pe site-uri web sau pe platforme de comunicare socială

Activități pe internet

IUVOTE

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru a lua parte la consultări online sau pentru a vota cu scopul de a defini aspecte civice sau politice (de exemplu, planificare urbanistică, semnarea unei petiții)

Activități pe internet

IUJOB

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru căutarea unui loc de muncă sau pentru trimiterea unei cereri de angajare

Activități pe internet

IUSELL

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru a vinde bunuri sau servicii prin intermediul unui site web sau al unei aplicații

Activități pe internet

IUBK

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop personal pentru operațiuni bancare pe internet (inclusiv servicii bancare prin telefonul mobil)

Activități pe internet

IUAI

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pentru orice instrumente de inteligență artificială (IA) generativă cu scopul de a crea conținut precum text, imagini, coduri de programare sau materiale video

Activități pe internet

IUAIPR

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scopuri personale pentru instrumente de IA generativă

Activități pe internet

IUAIWP

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în scop profesional (legat de muncă) pentru instrumente de IA generativă

Activități pe internet

IUAIFE

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni în cadrul educației formale (de exemplu, școală sau universitate) pentru instrumente de IA generativă

Activități pe internet

IUAIR

Principalul motiv pentru care nu au fost utilizate instrumente de IA generativă în ultimele 3 luni

Activități pe internet

IUOLC

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pentru desfășurarea de activități de învățare în scop educațional, profesional sau personal, prin urmarea unui curs online

Activități pe internet

IUOLM

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pentru desfășurarea de activități de învățare în scop educațional, profesional sau personal prin utilizarea altui material online decât un curs online complet (de exemplu, tutoriale video, webinare, manuale electronice, aplicații sau platforme educaționale)

Activități pe internet

IUOCIS1

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pentru desfășurarea de activități de învățare în scop educațional, profesional sau personal, prin comunicarea cu cadrele didactice sau cu elevii prin intermediul instrumentelor de comunicare audio sau video online

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVIP

Activități efectuate în ultimele 12 luni în scop personal prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a autorităților publice sau a serviciilor publice, care constau în accesarea de către respondent a unor informații care îl/o privesc și care sunt stocate de autoritățile publice sau de serviciile publice [cum ar fi (exemple naționale)]

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVIDB

Activități efectuate prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a autorităților publice sau a serviciilor publice în scop personal în ultimele 12 luni, care constau în accesarea de către respondent a unor informații din bazele de date sau registrele publice (cum ar fi informații despre disponibilitatea cărților în biblioteci publice, registre cadastrale, registre ale întreprinderilor)

Interacțiunea cu autorități publice

IGOV12IF

Activități efectuate în scop personal în ultimele 12 luni prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a autorităților publice sau a serviciilor publice, care constau în obținerea de către respondent a unor informații (de exemplu, referitoare la servicii, prestații, drepturi, legi, program de lucru)

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVIX

Respondentul nu a accesat în scop personal în ultimele 12 luni nicio evidență personală sau bază de date și nu a obținut nicio informație prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a autorităților publice sau a serviciilor publice

Interacțiunea cu autorități publice

IGOV12FM

Descărcarea/imprimarea în scop personal în ultimele 12 luni a unor formulare oficiale de către respondent de pe un site web sau o aplicație a autorităților publice sau a serviciilor publice

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVAPR

Efectuarea unei programări sau a unei rezervări în scop personal în ultimele 12 luni de către respondent prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a autorităților publice sau a serviciilor publice (cum ar fi rezervarea unei cărți într-o bibliotecă publică, programarea unei întrevederi cu un funcționar public sau a unei consultații cu un furnizor de servicii medicale din sistemul medical de stat)

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVPOST

(opțional)

Respondentul a primit orice fel de comunicări sau documente oficiale trimise de autoritățile publice prin intermediul contului respondentului deschis pe un site web sau o aplicație (numele serviciului, dacă este cazul în țara respectivă) a autorităților sau serviciilor publice [cum ar fi notificări privind amenzi sau facturi, scrisori; citații în instanță, documente judiciare (exemple naționale)] în scop personal în ultimele 12 luni. Utilizarea mesajelor sau a notificărilor de informare prin e-mail sau SMS referitoare la disponibilitatea unui document ar trebui să fie exclusă (opțional)

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVTAX2

Completarea, editarea, revizuirea sau aprobarea propriei declarații fiscale a respondentului prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, în scop personal, în ultimele 12 luni

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVODC

Activități efectuate în scop personal în ultimele 12 luni prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a autorităților publice, care constau în solicitarea de către respondent a unor documente sau certificate oficiale [cum ar fi diplome de absolvire, certificate de naștere, de căsătorie, de divorț, de deces, de rezidență, evidențe polițienești sau cazier judiciar (exemple naționale)]

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVBE

Activități efectuate în scop personal în ultimele 12 luni prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a autorităților publice, care constau în solicitarea de către respondent a unor prestații sau drepturi [cum ar fi pensii, indemnizații de șomaj, alocații pentru copii, înscrierea la școală, la universitate (exemple naționale)]

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVRCC

Activități efectuate în scop personal în ultimele 12 luni prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a autorităților publice, care constau în transmiterea de către respondent a altor cereri sau reclamații [cum ar fi raportarea unui furt către poliție, depunerea unei plângeri în instanță, solicitarea de asistență juridică, inițierea unei proceduri de acțiune civilă în fața unei instanțe (exemple naționale)]

Interacțiunea cu autorități publice

IRGOVNN

Motivele nesolicitării vreunui document oficial sau ale netransmiterii vreunei cereri prin intermediul unui site internet sau al unei aplicații a unei autorități publice sau a unui serviciu public în ultimele 12 luni – respondentul nu a avut nevoie să solicite niciun document sau să transmită vreo cerere

Interacțiunea cu autorități publice

IRGOVLS

Motivele nesolicitării vreunui document oficial sau ale netransmiterii vreunei cereri prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a unei autorități publice sau a unui serviciu public în ultimele 12 luni – lipsa abilităților sau a cunoștințelor (cum ar fi, respondentul nu a știut cum să utilizeze site-ul web sau aplicația sau a fost prea complicat să le utilizeze)

Interacțiunea cu autorități publice

IRGOVSEC

Motivele nesolicitării vreunui document oficial sau ale netransmiterii vreunei cereri prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a unei autorități publice sau a unui serviciu public în ultimele 12 luni – temeri referitoare la securitatea datelor personale sau reticențe privind efectuarea de plăți online (fraudă cu cărți de credit)

Interacțiunea cu autorități publice

IRGOVEID

(opțional)

Motivele nesolicitării vreunui document oficial sau ale netransmiterii vreunei cereri prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a unei autorități publice sau a unui serviciu public în ultimele 12 luni – lipsa semnăturii electronice, a identificării electronice activate (eID) sau a oricărui alt instrument necesar pentru utilizarea eID (cerut pentru utilizarea serviciilor) [exemple naționale] (opțional)

Interacțiunea cu autorități publice

IRGOVOP

Motivele nesolicitării vreunui document oficial sau ale netransmiterii vreunei cereri prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a unei autorități publice sau a unui serviciu public în ultimele 12 luni – solicitarea sau transmiterea au fost efectuate de o altă persoană în numele respondentului (de exemplu, un consultant, un consilier, o rudă)

Interacțiunea cu autorități publice

IRGOVNAP

(opțional)

Motivele nesolicitării vreunui document oficial sau ale netransmiterii vreunei cereri prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a unei autorități publice sau a unui serviciu public în ultimele 12 luni – nu a fost disponibil niciun astfel de serviciu online (opțional)

Interacțiunea cu autorități publice

IRGOVOTH

Motivele nesolicitării vreunui document oficial sau ale netransmiterii vreunei cereri prin intermediul unui site web sau al unei aplicații a unei autorități publice sau a unui serviciu public în ultimele 12 luni – alt motiv

Interacțiunea cu autorități publice

IGOVANYS

Respondentul a interacționat cu autoritățile publice

Interacțiunea cu autorități publice

IEID

Utilizarea de către respondent a identificării sale electronice (eID)(-uri) [lista națională a tuturor identificărilor electronice specifice fiecărei țări, care sunt recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care au un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului eIDAS (1)] pentru a accesa servicii online în scopuri personale în ultimele 12 luni

Interacțiunea cu autorități publice

IEIDOC

Tipul de servicii pentru care respondentul a utilizat eID(-uri) [lista națională a tuturor identificărilor electronice specifice fiecărei țări, recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care prezintă un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS] în ultimele 12 luni – servicii furnizate de autorități publice sau servicii publice din țara de reședință a respondentului [cum ar fi depunerea declarației fiscale a respondentului, solicitarea de prestații sociale, solicitarea certificatelor oficiale, accesarea fișelor medicale ale respondentului (exemple naționale)]

Interacțiunea cu autorități publice

IEIDEC

Tipul de servicii pentru care respondentul a utilizat eID(-uri) [lista națională a tuturor identificărilor electronice specifice fiecărei țări, care sunt recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care prezintă un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS] în ultimele 12 luni – servicii furnizate de autorități publice sau de servicii publice din alte țări europene [de exemplu, depunerea declarației fiscale a respondentului, solicitarea de documente sau certificate oficiale (exemple naționale)] (dacă este cazul în țara respectivă)

Interacțiunea cu autorități publice

IEIDBS

Tipul de servicii pentru care respondentul a utilizat eID(-uri) [lista națională a tuturor identificărilor electronice specifice fiecărei țări, care sunt recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care au un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS] în ultimele 12 luni – servicii furnizate de sectorul de afaceri [cum ar fi accesul la servicii bancare, conectarea la serviciile de transport, identificarea prin identificare electronică, de exemplu pe o piață digitală (exemple naționale)] (dacă este cazul în țara respectivă)

Interacțiunea cu autorități publice

IREIDNA

Motive pentru neutilizarea unei(unor) eID(-uri) recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care prezintă un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS în ultimele 12 luni – respondentul nu a avut cunoștință de existența eID

Interacțiunea cu autorități publice

IREIDNO

Motive pentru neutilizarea unei(unor) eID(-uri) recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care prezintă un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS în ultimele 12 luni – respondentul nu are nicio eID

Interacțiunea cu autorități publice

IREIDNN

Motive pentru neutilizarea unei(unor) eID(-uri) recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care prezintă un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS în ultimele 12 luni – respondentul nu avea nevoie să acceseze servicii online care să necesite eID

Interacțiunea cu autorități publice

IREIDSEC

Motive pentru neutilizarea unei(unor) eID(-uri) recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care prezintă un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS în ultimele 12 luni – respondentul nu se simte în siguranță să o folosească (temeri privind securitatea TIC, protecția datelor personale)

Interacțiunea cu autorități publice

IREIDTEC

Motive pentru neutilizarea unei(unor) eID(-uri) recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care prezintă un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS în ultimele 12 luni – probleme de utilizare/tehnice (de exemplu, prea dificil sau nu era simplu de utilizat, lipsa unui cititor adecvat de carduri, incompatibilitate software, nu a fost acceptată pentru serviciile pe care respondentul avea nevoie să le acceseze)

Interacțiunea cu autorități publice

IREIDDEV

Motive pentru neutilizarea unei (unor) eID(-uri) recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care prezintă un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS în ultimele 12 luni – respondentul nu a putut să utilizeze eID pentru a accesa serviciul prin intermediul unui telefon inteligent sau al unei tablete

Interacțiunea cu autorități publice

IREIDOTH

Motive pentru neutilizarea unei(unor) eID(-uri) recunoscute oficial de autoritățile publice sau de serviciile publice și care prezintă un nivel ridicat sau substanțial de asigurare în temeiul Regulamentului e-IDAS în ultimele 12 luni – alte motive

Comerț electronic

IBUY

Cea mai recentă achiziție sau comandă de bunuri sau servicii prin intermediul internetului în scop personal

Comerț electronic

BPHG

Utilizarea internetului în ultimele 3 luni pentru uz personal pentru a cumpăra bunuri fizice (precum îmbrăcăminte, cărți, livrări de la restaurante, cosmetice, mobilă sau produse electronice) de la întreprinderi sau persoane fizice (inclusiv bunuri deja utilizate), prin intermediul unui site web sau al unei aplicații

Comerț electronic

BSIMC

Utilizarea internetului pentru a cumpăra abonamente la internet sau conexiuni de telefonie mobilă, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BSUTIL

Utilizarea internetului pentru a cumpăra abonamente de electricitate, apă sau încălzire, eliminarea deșeurilor sau alte servicii similare, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BTPS_E

Utilizarea internetului pentru a achiziționa servicii de transport de la întreprinderi, cum ar fi un bilet de autobuz, de tren sau de avion sau o cursă de taxi, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BRA_E

Utilizarea internetului pentru a închiria spațiu de cazare de la întreprinderi precum hoteluri sau agenții de turism, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BTICK2

Utilizarea internetului pentru a cumpăra bilete la evenimente (cum ar fi cinema, concerte, evenimente sportive, târguri), prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BBOOK2

Utilizarea internetului pentru a cumpăra cărți electronice sau cărți audio de descărcat (inclusiv actualizări) prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BSOFT2

Utilizarea internetului pentru a cumpăra software de descărcat (inclusiv actualizări) prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BGAMES2

Utilizarea internetului pentru a cumpăra jocuri de descărcat (inclusiv actualizări) sau articole virtuale în jocuri prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BMUSS2

Utilizarea internetului pentru a dispune de un abonament plătit (inclusiv abonamentele existente și noi) la un serviciu de streaming muzical pentru uz personal în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BFLMS2

Utilizarea internetului pentru a dispune de un abonament plătit (inclusiv abonamentele existente și noi) la servicii de streaming de filme, seriale sau evenimente sportive, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BBOOKNLS2

Utilizarea internetului pentru a dispune de un abonament plătit (inclusiv abonamentele existente și noi) la site-uri de știri online, ziare online (ziare electronice) sau reviste online prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BGAMSS

Utilizarea internetului pentru a dispune de un abonament plătit (inclusiv abonamentele existente și noi) la servicii de streaming de jocuri, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BHLFTS2

Utilizarea internetului pentru a dispune de un abonament plătit (inclusiv abonamentele existente și noi) la aplicații legate de sănătate sau fitness, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BAPP2

Utilizarea internetului pentru a dispune de un abonament plătit (inclusiv abonamentele existente și noi) la alte aplicații (de exemplu aplicațiile legate de învățarea de limbi străine, călătorii, vreme), pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BCEPG

Utilizarea internetului pentru a cumpăra bunuri fizice de la persoane fizice, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni [exemple naționale]

Comerț electronic

BTPS_PP

Utilizarea internetului pentru a cumpăra servicii de transport de la persoane fizice, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni [exemple naționale]

Comerț electronic

BRA_PP

Utilizarea internetului pentru cumpărarea unei locuințe de la persoane fizice, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni [exemple naționale]

Comerț electronic

BHHS_PP

Utilizarea internetului pentru a cumpăra servicii casnice precum serviciile de curățenie, de îngrijire a copiilor, de reparații, de grădinărit, de la persoane fizice prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni [exemple naționale]

Comerț electronic

BOTS (opțional)

(exceptând serviciile financiare și de asigurări) prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni (opțional)

Comerț electronic

BF

Numărul de cazuri în care au fost achiziționate bunuri sau servicii pe internet, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BPSH

Probleme de siguranță sau de sănătate (de exemplu: construcția, materialul sau software-ul produsului au condus la un accident, o vătămare sau au provocat o problemă de sănătate) cauzate în ultimele 3 luni de produse cumpărate anterior online

Comerț electronic

BFIN_IN1

Utilizarea internetului pentru a cumpăra polițe de asigurare, inclusiv asigurări de călătorie, inclusiv ca pachet împreună cu, de exemplu, un bilet de avion, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, în scopuri personale, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BFIN_CR1

Utilizarea internetului pentru a obține un împrumut, un credit ipotecar sau pentru a facilita obținerea unui credit de la bănci sau de la alți furnizori financiari, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, în scopuri personale, în ultimele 3 luni

Comerț electronic

BFIN_SH1

Utilizarea internetului pentru a cumpăra sau vinde acțiuni, obligațiuni, unități în fonduri sau alte active financiare, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, în scopuri personale, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BTFW1

Probleme întâlnite în comerțul pe internet: site-ul web este dificil de utilizat sau a funcționat nesatisfăcător (de exemplu, a fost prea complicat, derutant, disfuncțional din punct de vedere tehnic) în timpul cumpărăturilor online prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BDGL1

Probleme întâlnite în comerțul pe internet: dificultăți întâmpinate în găsirea de informații privind garanțiile sau alte drepturi legale la cumpărarea online prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BSPD1

Probleme întâlnite în comerțul pe internet: viteză de livrare mai mică decât cea indicată la cumpărarea online prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BCPR1

Probleme întâlnite în comerțul pe internet: costuri finale mai mari decât cele indicate (cum ar fi comisioane de tranzacție neașteptate sau comisioane de garantare nejustificate) suportate la efectuarea de cumpărături online prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BWDN1

Probleme întâlnite în comerțul pe internet: livrarea unor mărfuri sau servicii incorecte sau deteriorate cu ocazia unei cumpărături efectuate online, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BFRA1

Probleme întâlnite în comerțul pe internet: probleme legate de fraudă întâmpinate (de exemplu, nu au fost primite mărfurile sau serviciile comandate, datele de pe cartea de credit au fost utilizate abuziv) cu ocazia unei cumpărături efectuate online prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BCR1

Probleme întâlnite în comerțul pe internet: dificultatea depunerii de plângeri și a obținerii de despăgubiri sau de răspunsuri satisfăcătoare după primirea plângerii la cumpărarea online prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BDNS1

Probleme întâlnite în comerțul pe internet: comerciantul cu amănuntul străin nu efectua vânzări în țara respondentului la cumpărarea online prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BOTH2

Probleme întâlnite în comerțul pe internet: alte probleme întâmpinate la cumpărarea online prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

BARR2X

Nicio problemă întâmpinată la cumpărarea online, prin intermediul unui site web sau al unei aplicații, pentru uz personal, în ultimele 3 luni

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUPSX

(opțional)

Rezolvarea problemelor întâmpinate la utilizarea internetului în ultimele 3 luni – respondentul nu a întâmpinat nicio problemă (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUPSSE

(opțional)

Rezolvarea problemelor întâmpinate la utilizarea internetului în ultimele 3 luni – respondentul a cerut ajutor altcuiva (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUPSFIX

(opțional)

Rezolvarea problemelor întâmpinate la utilizarea internetului în ultimele 3 luni – respondentul a rezolvat singur sau a încercat să rezolve singur problema (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUPSNO

(opțional)

Rezolvarea problemelor întâmpinate la utilizarea internetului în ultimele 3 luni – respondentul nu a încercat deloc să rezolve problema (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUPSOTH

(opțional)

Soluționarea problemelor întâmpinate la utilizarea internetului în ultimele 3 luni – altele decât ajutorul din partea altcuiva pentru soluționarea problemei, rezolvarea sau încercarea de a rezolva singur problema sau neîncercarea de a rezolva problema (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUNUN

(opțional)

Motivele pentru care nu a utilizat internetul în ultimele 3 luni – respondentul nu a avut nevoie (deoarece internetul nu a fost util, nu a prezentat interes etc.) (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUNUTD

(opțional)

Motivele pentru care nu a utilizat internetul în ultimele 3 luni – respondentul a considerat că utilizarea internetului este prea dificilă (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUNUCH

(opțional)

Motivele pentru care nu a utilizat internetul în ultimele 3 luni – respondentul a întâmpinat dificultăți fizice sau mentale în utilizarea internetului (inclusiv handicap fizic, deficiențe de vedere, demență, nevoi speciale sau alte dizabilități) (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUNUSP

(opțional)

Motivele pentru care nu a utilizat internetul în ultimele 3 luni – respondentul este îngrijorat cu privire la securitate sau la viața privată, se teme să fie înșelat sau hărțuit online (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUNUCO

(opțional)

Motivele pentru care nu a utilizat internetul în ultimele 3 luni – respondentul a considerat prea ridicate costurile conexiunii sau ale echipamentului internet (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUNUNO

(opțional)

Motivele neutilizării internetului în ultimele 3 luni – respondentul se opune internetului, în general, nu are încredere în informațiile disponibile pe internet (opțional)

Obstacole și probleme privind utilizarea

IUNUOTH

(opțional)

Motivele neutilizării internetului în ultimele 3 luni – alte motive decât lipsa necesității, gradul ridicat de dificultate, dificultățile fizice sau mentale, îngrijorarea cu privire la securitate, viața privată, teama de a fi înșelat sau hărțuit online, costurile prea ridicate, lipsa încrederii în informațiile disponibile pe internet sau opoziția față de internet (opțional)

Competențe digitale

CXFER1

Activități desfășurate în ultimele 3 luni în scopuri educaționale, profesionale sau private care implică copierea sau transferul de fișiere (cum ar fi documente, date, imagini, materiale video) între dosare, dispozitive (de exemplu, prin e-mail, mesagerie instantanee, USB, cablu) sau pe cloud

Competențe digitale

CINSAPP1

Activități desfășurate în ultimele 3 luni în scopuri educaționale, profesionale sau private, care implică descărcarea sau instalarea de programe sau aplicații

Competențe digitale

CCONF1

Activități desfășurate în ultimele 3 luni în scopuri educaționale, profesionale sau private, care implică modificarea setărilor unui software, ale unei aplicații sau ale unui dispozitiv (cum ar fi schimbarea limbii, a culorii, a contrastului, a dimensiunii textului, ajustarea barelor de instrumente/a meniului)

Competențe digitale

CWRD1

Activități legate de software desfășurate în ultimele 3 luni în scopuri educaționale, profesionale sau private, care implică utilizarea de software de procesare de text

Competențe digitale

CPRES2

Activități legate de software desfășurate în ultimele 3 luni în scopuri educaționale, profesionale sau private, implicând crearea de fișiere (cum ar fi documente, imagini, materiale video) care încorporează mai multe elemente, cum ar fi text, imagine, tabel, diagramă, animație sau sunet

Competențe digitale

CXLS1

Activități legate de software desfășurate în ultimele 3 luni în scopuri educaționale, profesionale sau private, care implică utilizarea unui software de calcul tabelar

Competențe digitale

CXLSADV1

Activități legate de software desfășurate în ultimele 3 luni în scopuri educaționale, profesionale sau private, care implică utilizarea unor funcții avansate ale unui software de calcul tabelar (funcții, formule, macro-uri și alte funcții de dezvoltator) pentru a organiza, a analiza, a structura sau a modifica date

Competențe digitale

CEPVA1

Activități legate de software desfășurate în ultimele 3 luni în scopuri educaționale, profesionale sau private, care implică editarea de fotografii, materiale video sau fișiere audio

Competențe digitale

CPRG2

Activități legate de software desfășurate în ultimele 3 luni în scopuri educaționale, profesionale sau private, care implică scrierea unor coduri într-un limbaj de programare

Competențe digitale

UDI

Informații sau conținut (cum ar fi materiale video, imagini) văzute pe site-uri de știri sau pe platforme de comunicare socială considerate false sau îndoielnice de către respondent în ultimele 3 luni

Competențe digitale

TIC

Veridicitatea informațiilor sau a conținuturilor găsite pe site-urile de știri pe internet sau pe platformele de comunicare socială de către respondent în ultimele 3 luni

Competențe digitale

TICCSFOI

Veridicitatea informațiilor sau a conținuturilor găsite pe internet, verificate de către respondent prin verificarea surselor sau prin găsirea altor informații pe internet (cum ar fi alte site-uri de știri)

Competențe digitale

TICIDIS

Veridicitatea informațiilor sau a conținuturilor găsite pe internet, verificată de către respondent prin urmărirea unor discuții sau prin participarea la discuții pe internet cu privire la informațiile respective

Competențe digitale

TICNIDIS

Veridicitatea informațiilor sau a conținuturilor găsite pe internet, verificată de către respondent prin discutarea informațiilor offline cu alte persoane sau prin utilizarea unor surse care nu se află pe internet

Competențe digitale

TICXND

Veridicitatea informațiilor sau a conținuturilor găsite pe internet nu a fost verificată, deoarece respondentul știa deja că informațiile, conținuturile sau sursa nu erau fiabile

Competențe digitale

TICXSKL

Veridicitatea informațiilor sau a conținuturilor găsite pe internet nu a fost verificată, deoarece respondentul nu avea competențe sau cunoștințe pentru a efectua această verificare

Competențe digitale

TICXOTH

Veridicitatea informațiilor sau a conținuturilor găsite pe internet nu a fost verificată din alte motive

Competențe digitale

HM

(opțional)

Mesaje întâlnite online în ultimele 3 luni care sunt considerate de către respondent ca fiind ostile sau degradante față de grupuri de persoane sau persoane în materiale video, bloguri, vloguri, pe platformele de comunicare socială sau pe site-urile de știri (inclusiv în secțiunea „Comentarii”) (opțional)

Competențe digitale

HMPS (opțional)

Grupuri de persoane sau persoane atacate sau vizate în mesaje considerate ostile sau degradante din cauza opiniilor politice sau sociale (opțional)

Competențe digitale

HMSO (opțional)

Grupuri de persoane sau persoane atacate sau vizate în mesajele considerate ostile sau degradante din cauza orientării sexuale și/sau a identității de gen (LGBTIQ+) (opțional)

Competențe digitale

HMSE (opțional)

Grupuri de persoane sau persoane atacate sau vizate în mesaje considerate ostile sau degradante din cauza sexului (opțional)

Competențe digitale

HMRE (opțional)

Grupuri de persoane sau persoane atacate sau vizate în mesaje considerate ostile sau degradante din cauza originii rasiale sau etnice (opțional)

Competențe digitale

HMRB (opțional)

Grupuri de persoane sau persoane atacate sau vizate în mesaje considerate ostile sau degradante din cauza religiei sau a convingerilor (opțional)

Competențe digitale

HMD (opțional)

Grupuri de persoane sau persoane atacate sau vizate în mesaje considerate ostile sau degradante din cauza unui handicap (opțional)

Competențe digitale

HMA (opțional)

Grupuri de persoane sau persoane atacate sau vizate în mesaje considerate ostile sau degradante din cauza vârstei (opțional)

Competențe digitale

HMOTH (opțional)

Grupuri de persoane sau persoane atacate sau vizate în mesaje considerate ostile sau degradante din cauza altor caracteristici personale (opțional)

Securitate, confidențialitate, încredere

MAPS_RPS

Efectuarea următoarelor acțiuni pe internet, în ultimele 3 luni, pentru a gestiona accesul la propriile date cu caracter personal (cum ar fi numele, data nașterii, numărul cărții de identitate, datele de contact, numărul cărții de credit, fotografii, localizarea geografică): citirea declarațiilor privind politica de confidențialitate înainte de furnizarea datelor cu caracter personal

Securitate, confidențialitate, încredere

MAPS_RRGL

Efectuarea următoarelor acțiuni pe internet, în ultimele 3 luni, pentru a gestiona accesul la propriile date cu caracter personal (cum ar fi numele, data nașterii, numărul cărții de identitate, datele de contact, numărul cărții de credit, fotografii, localizarea geografică): restricționarea sau refuzul accesului la propria localizare geografică

Securitate, confidențialitate, încredere

MAPS_LAP

Efectuarea următoarelor acțiuni pe internet, în ultimele 3 luni, pentru a gestiona accesul la propriile date cu caracter personal (cum ar fi numele, data nașterii, numărul cărții de identitate, datele de contact, numărul cărții de credit, fotografii, localizarea geografică): limitarea accesului la profil sau la conținut pe site-urile de socializare în rețea sau de stocare online partajată

Securitate, confidențialitate, încredere

MAPS_RAAD

Efectuarea următoarelor acțiuni pe internet, în ultimele 3 luni, pentru a gestiona accesul la propriile date cu caracter personal (cum ar fi numele, data nașterii, numărul cărții de identitate, datele de contact, numărul cărții de credit, fotografii, localizarea geografică): refuzul de a permite utilizarea datelor cu caracter personal în scopuri publicitare

Securitate, confidențialitate, încredere

MAPS_CWSC

Efectuarea următoarelor acțiuni pe internet, în ultimele 3 luni, pentru a gestiona accesul la propriile date cu caracter personal (cum ar fi numele, data nașterii, numărul cărții de identitate, datele de contact, numărul cărții de credit, fotografii, localizarea geografică): Verificarea securității site-ului web pe care respondentul a furnizat date personale (de exemplu, site-uri https, logouri sau certificate de siguranță)

Securitate, confidențialitate, încredere

MAPS_APD

Efectuarea următoarelor acțiuni pe internet, în ultimele 3 luni, pentru a gestiona accesul la propriile date cu caracter personal (cum ar fi numele, data nașterii, numărul cărții de identitate, datele de contact, numărul cărții de credit, fotografii, localizarea geografică): solicitarea adresată administratorilor sau furnizorilor de site-uri web sau de motoare de căutare de a accesa datele pe care le dețin cu privire la respondent pentru a le actualiza sau a le șterge

Securitate, confidențialitate, încredere

PCOOK1

Modificarea setărilor din propriul browser de internet pentru a preveni sau pentru a limita cookie-urile pe oricare dintre dispozitivele respondentului

Securitate, confidențialitate, încredere

CCOOK (opțional)

Preocupări cu privire la înregistrarea activităților online ale respondentului pentru a-i adresa acestuia reclame personalizate (opțional)

Securitate, confidențialitate, încredere

USLCOOK

Utilizarea unui software care limitează capacitatea de a urmări activitățile pe internet ale respondentului pe oricare dintre dispozitivele acestuia

Securitate, confidențialitate, încredere

IUACRG

A deschis un cont sau s-a înregistrat pe o aplicație sau un serviciu gratuit (cum ar fi abonament/cont pentru e-mail, platforme de comunicare socială, magazine virtuale, aplicații pentru achiziționarea de bilete de transport, streaming muzical, jocuri)

Securitate, confidențialitate, încredere

IUACDL

A șters sau a încercat să șteargă (sau să închidă) contul propriu din cadrul unei aplicații sau al unui serviciu gratuit (cum ar fi e-mail, platformele de comunicare socială, magazine virtuale, aplicațiile pentru achiziționarea de bilete de transport, streaming-ul muzical, jocurile) în ultimele 3 luni

Securitate, confidențialitate, încredere

IUACDLP

Probleme întâlnite atunci când a încercat să șteargă contul propriu din cadrul unei aplicații sau al unui serviciu gratuit (cum ar fi dificultatea de a găsi o modalitate de ștergere a contului, petrecerea unei perioade disproporționate de timp pentru a șterge contul, probleme tehnice, condiții inacceptabile de retragere, imposibilitatea de a șterge contul) în ultimele 3 luni


(1)  Regulamentul (UE) nr. 910/2014 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă și de abrogare a Directivei 1999/93/CE (JO L 257, 28.8.2014, p. 73, ELI: http://data.europa.eu/eli/reg/2014/910/oj). Nivelurile de asigurare substanțiale și ridicate sunt definite în conformitate cu Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/1502 al Comisiei din 8 septembrie 2015 de stabilire a unor specificații și proceduri tehnice minime pentru nivelurile de asigurare a încrederii ale mijloacelor de identificare electronică în temeiul articolului 8 alineatul (3) din Regulamentul (UE) nr. 910/2014 al Parlamentului European și al Consiliului privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă (JO L 235, 9.9.2015, p. 7, ELI: http://data.europa.eu/eli/reg_impl/2015/1502/oj).


ELI: http://data.europa.eu/eli/reg_del/2024/2515/oj

ISSN 1977-0782 (electronic edition)


Top

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x