Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetExists($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetExists(mixed $offset): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 68 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetGet($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetGet(mixed $offset): mixed, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 75 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetSet($offset, $value) should either be compatible with ArrayAccess::offsetSet(mixed $offset, mixed $value): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 82 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetUnset($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetUnset(mixed $offset): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 89 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::getIterator() should either be compatible with IteratorAggregate::getIterator(): Traversable, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 23 Warning: Undefined array key "/home/lexro/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default" in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/wpdiscuz/utils/class.WpdiscuzHelper.php on line 458 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/wpdiscuz/utils/class.WpdiscuzHelper.php on line 458

CELEX:32024R2916: Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2024/2916 al Comisiei din 25 noiembrie 2024 privind stabilirea unui formular standard pentru datele incluse în raportul privind prelucrarea datelor cu caracter personal publicat și prezentat autorității de supraveghere competente și Comisiei de către furnizorii de servicii în temeiul Regulamentului (UE) 2021/1232 al Parlamentului European și al Consiliului

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu EUR-Lex, 16/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Jurnalul Ofícial al Uniunii EuropeneROSeria L2024/291626.11.2024REGULAMENTUL DE PUNERE ÎN APLICARE (UE) 2024/2916 AL COMISIEI din 25 noiembrie 2024 privind stabilirea unui formular standard pentru datele incluse în raportul privind prelucrarea datelor cu caracter personal publicat și prezentat autorității de supraveghere...

Informatii

Data documentului: 25/11/2024; Data adoptării
Data intrării în vigoare: 16/12/2024; intrare în vigoare data publicării +20 a se vedea articolul 2
Data încetării: No end date
Emitent: Comisia Europeană, Direcția Generală Migrație și Afaceri Interne
Formă: Repertoriu EUR-Lex
European flag

Jurnalul Ofícial
al Uniunii Europene

RO

Seria L


2024/2916

26.11.2024

REGULAMENTUL DE PUNERE ÎN APLICARE (UE) 2024/2916 AL COMISIEI

din 25 noiembrie 2024

privind stabilirea unui formular standard pentru datele incluse în raportul privind prelucrarea datelor cu caracter personal publicat și prezentat autorității de supraveghere competente și Comisiei de către furnizorii de servicii în temeiul Regulamentului (UE) 2021/1232 al Parlamentului European și al Consiliului

(Text cu relevanță pentru SEE)

COMISIA EUROPEANĂ,

având în vedere Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene,

având în vedere Regulamentul (UE) 2021/1232 al Parlamentului European și al Consiliului din 14 iulie 2021 privind o derogare temporară de la anumite dispoziții ale Directivei 2002/58/CE în ceea ce privește utilizarea tehnologiilor de către furnizorii de servicii de comunicații interpersonale care nu se bazează pe numere pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și a altor date în scopul combaterii abuzului sexual online asupra copiilor (1), în special articolul 3 alineatul (4),

după consultarea comitetului înființat prin articolul 9a alineatul (1) din Regulamentul (UE) 2021/1232,

întrucât:

(1)

Informațiile care trebuie incluse în raportul privind prelucrarea datelor cu caracter personal publicat și prezentat autorității de supraveghere competente și Comisiei sunt menționate la articolul 3 alineatul (1) litera (g) punctul (vii) din Regulamentul (UE) 2021/1232.

(2)

Pentru a se îmbunătăți procesul de raportare și a se garanta colectarea uniformă a datelor, furnizorii de servicii de comunicații interpersonale care nu se bazează pe numere ar trebui să utilizeze formularul standard prevăzut în anexa la prezentul regulament atunci când își respectă obligațiile de raportare care le revin în temeiul Regulamentului (UE) 2021/1232,

ADOPTĂ PREZENTUL REGULAMENT:

Articolul 1

Formular standard pentru rapoarte

Furnizorii de servicii de comunicații interpersonale care nu se bazează pe numere utilizează formularul standard prevăzut în anexa la prezentul regulament atunci când publică și prezintă autorității de supraveghere competente și Comisiei un raport privind prelucrarea datelor cu caracter personal în temeiul articolului 3 alineatul (1) litera (g) punctul (vii) din Regulamentul (UE) 2021/1232.

Articolul 2

Intrare în vigoare

Prezentul regulament intră în vigoare în a douăzecea zi de la data publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Prezentul regulament este obligatoriu în toate elementele sale și se aplică direct în toate statele membre.

Adoptat la Bruxelles, 25 noiembrie 2024.

Pentru Comisie

Președinta

Ursula VON DER LEYEN


(1)  
JO L 274, 30.7.2021, p. 41, ELI: http://data.europa.eu/eli/reg/2021/1232/oj.


ANEXĂ

Categorie în conformitate cu articolul 3 alineatul (1) litera (g) punctul (vii) din Regulamentul (UE) 2021/1232

Subcategorie

Descriere

1)

Tipul și volumele de date prelucrate

Serviciul de comunicații interpersonale care nu se bazează pe numere specific avut în vedere

 

Metadatele referitoare la utilizatorii care fac parte din schimbul online

De exemplu, orice date referitoare la utilizatorii care fac parte din schimbul online și la conturile acestora care nu sunt date referitoare la conținut

Da/nu.

Dacă da, precizați toate tipurile de date prelucrate (de exemplu, numele de utilizator, numărul de identificare a utilizatorului, adresa IP, protocolul de internet, numărul portului de rețea, locația etc.) și volumul de date

Date referitoare la conținut care fac obiectul schimbului online

Da/nu.

Dacă da, precizați mai jos

Numărul de imagini prelucrate în legătură cu utilizatori din UE

 

Numărul de imagini prelucrate în legătură cu utilizatori din afara UE

 

Numărul de fișiere video prelucrate în legătură cu utilizatori din UE

 

Numărul de fișiere video prelucrate în legătură cu utilizatori din afara UE

 

Numărul de alte tipuri de fișiere prelucrate în legătură cu utilizatori din UE

Dacă da, precizați tipul de fișiere (de exemplu: pdf, documente, gif, fișiere audio)

Numărul de alte tipuri de fișiere prelucrate în legătură cu utilizatori din afara UE

Dacă da, precizați tipul de fișiere (de exemplu: pdf, documente, gif, fișiere audio)

Numărul de byți de text prelucrați pentru detectarea ademenirii copiilor în scopuri sexuale în legătură cu utilizatori din UE

 

Numărul de byți de text prelucrați pentru detectarea ademenirii copiilor în scopuri sexuale în legătură cu utilizatori din afara UE

 

Alte informații relevante pentru tipurile și volumele de date prelucrate

 

2)

Temeiul exact al prelucrării în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679

 

În cazul în care se invocă articolul 6 alineatul (1) litera (c) sau (e) din RGPD ca temei juridic, vă rugăm să precizați ce act al Uniunii sau de drept național este invocat în temeiul articolului 6 alineatul (3) din RGPD.

3)

Temeiul pe care se bazează transferul de date cu caracter personal în afara Uniunii în conformitate cu capitolul V din Regulamentul (UE) 2016/679, după caz

 

Vă rugăm să precizați în ce tip de cazuri și în ce scop s-a efectuat un transfer în afara Uniunii și pe ce temeiuri juridice s-a bazat transferul în conformitate cu dispozițiile capitolului V din RGPD.

4)

Numărul de cazuri de abuz sexual online asupra copiilor identificate

 

 

Materiale care conțin abuzuri sexuale asupra copiilor (child sexual abuse material – „CSAM”) cunoscute

Numărul de raportări privind CSAM cunoscute în legătură cu utilizatori din UE

CSAM cunoscute se referă la materialele despre care s-a confirmat că sunt materiale online care conțin abuzuri sexuale asupra copiilor

Numărul de imagini cu CSAM cunoscute raportate în legătură cu utilizatori din UE

 

Numărul de fișiere video cu CSAM cunoscute raportate în legătură cu utilizatori din UE

 

Numărul de alte tipuri de fișiere cu CSAM cunoscute raportate în legătură cu utilizatori din UE

Dacă este cazul, precizați tipul de fișiere

Numărul de conturi de utilizator din UE despre care s-a raportat că au trimis cel puțin un element de conținut cuprinzând CSAM cunoscute

 

Numărul de conturi de utilizator din UE despre care s-a raportat că au primit cel puțin un element de conținut cuprinzând CSAM cunoscute

 

Materiale care conțin abuzuri sexuale asupra copiilor („CSAM”) noi

Numărul de raportări privind posibile CSAM noi în legătură cu utilizatori din UE

Posibilele CSAM noi se referă la fișiere raportate, altele decât CSAM cunoscute

Numărul de imagini cu posibile CSAM noi raportate în legătură cu utilizatori din UE

 

Numărul de fișiere video cu posibile CSAM noi raportate în legătură cu utilizatori din UE

 

Numărul de alte tipuri de fișiere cu posibile CSAM noi raportate în legătură cu utilizatori din UE

Dacă este cazul, precizați tipul de fișiere

Numărul de conturi de utilizator din UE despre care s-a raportat că au trimis cel puțin un element de conținut cuprinzând posibile CSAM noi

 

Numărul de conturi de utilizator din UE despre care s-a raportat că au primit cel puțin un element de conținut cuprinzând posibile CSAM noi

 

Ademenirea copiilor în scopuri sexuale

Numărul de raportări ale unor posibile ademeniri ale copiilor în scopuri sexuale în legătură cu utilizatori din UE

 

Numărul de conturi de utilizator din UE despre care s-a raportat că ar putea ademeni copii în scopuri sexuale

 

Numărul de conturi de utilizatori raportate despre care s-a raportat că ar putea ademeni un copil în UE

 

5)

Numărul de cazuri în care un utilizator a depus o plângere prin mecanismul de contestare intern sau la o autoritate judiciară și rezultatul unor asemenea plângeri

 

 

Materiale care conțin abuzuri sexuale asupra copiilor („CSAM”) cunoscute

Numărul de elemente de conținut eliminate pe motiv că ar constitui CSAM cunoscute

Elemente de conținut

Numărul de plângeri depuse prin mecanismul intern împotriva eliminării de elemente de conținut pe motiv că ar constitui CSAM cunoscute

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse prin mecanismul intern împotriva eliminării de elemente de conținut pe motiv că ar constitui CSAM cunoscute (opțional)

Numărul de elemente de conținut care au fost eliminate pe motiv că ar constitui CSAM cunoscute și care au fost republicate după examinare în urma unor plângeri depuse prin mecanismul intern

Timpul mediu necesar pentru luarea deciziei de republicare sau de menținere a eliminării elementelor eliminate inițial pe motiv că ar constitui CSAM cunoscute, în urma unei plângeri depuse prin mecanismul intern (opțional)

Numărul de plângeri depuse la autoritatea judiciară împotriva eliminării de elemente de conținut pe motiv că ar constitui CSAM cunoscute

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse la autoritatea judiciară împotriva eliminării de elemente de conținut pe motiv că ar constitui CSAM cunoscute (opțional)

Numărul de elemente de conținut care au fost eliminate pe motiv că ar constitui CSAM cunoscute și care au fost republicate după examinare în urma unei plângeri depuse la autoritatea judiciară

Timpul mediu necesar pentru a se conforma hotărârii judecătorești de republicare sau de menținere a eliminării elementelor eliminate inițial pe motiv că ar constitui CSAM cunoscute, în urma unei plângeri depuse la autoritatea judiciară (opțional)

Numărul de conturi de utilizator din UE suspendate pentru că au partajat CSAM cunoscute

Conturi de utilizator din UE

Numărul de plângeri depuse prin mecanismul intern împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi partajat CSAM cunoscute

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse prin mecanismul intern împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi partajat CSAM cunoscute (opțional)

Numărul de conturi de utilizator din UE care au fost suspendate pe motiv că ar fi partajat CSAM cunoscute și care au fost republicate după examinare în urma unor plângeri depuse prin mecanismul intern

Timpul mediu necesar pentru luarea deciziei de republicare sau de menținere a suspendării conturilor de utilizator suspendate inițial pe motiv că ar fi partajat CSAM cunoscute, în urma unei plângeri depuse prin mecanismul intern (opțional)

Numărul de plângeri depuse la autoritatea judiciară împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi partajat CSAM cunoscute

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse la autoritatea judiciară împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi partajat CSAM cunoscute (opțional)

Numărul de conturi de utilizator din UE care au fost suspendate pe motiv că ar fi partajat CSAM cunoscute și care au fost republicate după examinare în urma unor plângeri depuse la autoritatea judiciară

Timpul mediu necesar pentru a se conforma hotărârii judecătorești de republicare sau de menținere a suspendării conturilor de utilizator din UE suspendate inițial pe motiv că ar fi partajat CSAM cunoscute, în urma unei plângeri depuse la autoritatea judiciară (opțional)

Materiale care conțin abuzuri sexuale asupra copiilor („CSAM”) noi

Numărul de elemente de conținut eliminate pe motiv că ar constitui posibile CSAM noi

Elemente de conținut

Numărul de plângeri depuse prin mecanismul intern împotriva eliminării de elemente de conținut pe motiv că ar constitui posibile CSAM noi

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse prin mecanismul intern împotriva eliminării de elemente de conținut pe motiv că ar constitui posibile CSAM noi (opțional)

Numărul de elemente de conținut care au fost eliminate pe motiv că ar constitui posibile CSAM noi și care au fost republicate după examinare în urma unor plângeri depuse prin mecanismul intern

Timpul mediu necesar pentru luarea deciziei de republicare sau de menținere a eliminării elementelor eliminate inițial pe motiv că ar constitui posibile CSAM noi, în urma unei plângeri depuse prin mecanismul intern (opțional)

Numărul de plângeri depuse la autoritatea judiciară împotriva eliminării de elemente de conținut pe motiv că ar constitui posibile CSAM noi

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse la autoritatea judiciară împotriva eliminării de elemente de conținut pe motiv că ar constitui posibile CSAM noi (opțional)

Numărul de elemente de conținut care au fost eliminate pe motiv că ar constitui posibile CSAM noi și care au fost republicate după examinare în urma unor plângeri depuse la autoritatea judiciară

Timpul mediu necesar pentru a se conforma hotărârii judecătorești de republicare sau de menținere a eliminării elementelor eliminate inițial pe motiv că ar constitui posibile CSAM noi, în urma unei plângeri depuse la autoritatea judiciară (opțional)

Numărul de conturi de utilizator din UE suspendate pe motiv că ar fi partajat posibile CSAM noi

Conturi de utilizator din UE

Numărul de plângeri depuse prin mecanismul intern împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi partajat posibile CSAM noi

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse prin mecanismul intern împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi partajat posibile CSAM noi (opțional)

Numărul de conturi de utilizator din UE care au fost suspendate pe motiv că ar fi partajat posibile CSAM noi și care au fost republicate după examinare în urma unor plângeri depuse prin mecanismul intern

Timpul mediu necesar pentru luarea deciziei de republicare sau de menținere a suspendării conturilor de utilizator suspendate inițial pe motiv că ar fi partajat posibile CSAM noi, în urma unei plângeri depuse prin mecanismul intern (opțional)

Numărul de plângeri depuse la autoritatea judiciară împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi partajat posibile CSAM noi

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse la autoritatea judiciară împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi partajat posibile CSAM noi (opțional)

Numărul de conturi de utilizator din UE care au fost suspendate pe motiv că ar fi partajat posibile CSAM noi și care au fost republicate după examinare în urma unor plângeri depuse la autoritatea judiciară

Timpul mediu necesar pentru a se conforma hotărârii judecătorești de republicare sau de menținere a suspendării conturilor de utilizator din UE suspendate inițial pe motiv că ar fi partajat posibile CSAM noi, în urma unei plângeri depuse la autoritatea judiciară (opțional)

Ademenirea copiilor în scopuri sexuale

Numărul de conturi de utilizator din UE suspendate pe motiv că au ademenit copii în scopuri sexuale

Conturi de utilizator din UE

Numărul de plângeri depuse prin mecanismul intern împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi ademenit copii în scopuri sexuale

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse prin mecanismul intern împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi ademenit copii în scopuri sexuale (opțional)

Numărul de conturi de utilizator din UE care au fost suspendate pe motiv că ar fi ademenit copii în scopuri sexuale și care au fost republicate după examinare în urma unor plângeri depuse prin mecanismul intern

Timpul mediu necesar pentru luarea deciziei de republicare sau de menținere a suspendării conturilor de utilizator din UE suspendate inițial pe motiv că ar fi ademenit copii în scopuri sexuale, în urma unei plângeri depuse prin mecanismul intern (opțional)

Numărul de plângeri depuse la autoritatea judiciară împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că ar fi ademenit copii în scopuri sexuale

Argumentele care au stat la baza plângerilor depuse la autoritatea judiciară împotriva suspendării unor conturi de utilizator din UE pe motiv că au ademenit copii în scopuri sexuale (opțional)

Numărul de conturi de utilizator din UE care au fost suspendate pe motiv că ar fi ademenit copii în scopuri sexuale și care au fost republicate după examinare în urma unor plângeri depuse la autoritatea judiciară

Timpul mediu necesar pentru a se conforma hotărârii judecătorești de republicare sau de menținere a suspendării conturilor de utilizator din UE suspendate inițial pe motiv că ar fi ademenit copii în scopuri sexuale în urma unei plângeri depuse la autoritatea judiciară (opțional)

6)

Numărul și procentul erorilor (răspunsuri fals pozitive) generate prin utilizarea diferitelor tehnologii

 

Rata de eroare: numărul de elemente de conținut semnalate automat ca posibile abuzuri sexuale asupra copiilor (child sexual abuse – „CSA”) săvârșite online care, în urma verificării umane, se dovedesc a nu fi CSA online, împărțit la numărul de elemente de conținut semnalate automat ca posibile CSA online

Vă rugăm să faceți precizări pentru fiecare dintre diferitele tehnologii utilizate.

Materiale care conțin abuzuri sexuale asupra copiilor („CSAM”) cunoscute

A1: Numărul de elemente de conținut semnalate automat ca fiind CSAM cunoscute

 

B1: Numărul de elemente de conținut semnalate automat ca fiind CSAM cunoscute și care, în urma verificării umane, se dovedesc a nu fi CSAM

 

Rata de eroare: B1/A1 (%)

 

C1: Numărul de elemente de conținut semnalate automat ca fiind CSAM cunoscute și care sunt supuse verificării umane

 

Alte constatări relevante

 

Materiale care conțin abuzuri sexuale asupra copiilor („CSAM”) noi

A2: Numărul de elemente de conținut semnalate automat ca fiind CSAM noi

 

B2: Numărul de elemente de conținut semnalate automat ca fiind CSAM noi și care, în urma verificării umane, se dovedesc a nu fi CSAM

 

Rata de eroare: B2/A2 (%)

 

C2: Numărul de elemente de conținut semnalate automat ca fiind CSAM noi și care sunt supuse verificării umane

 

Alte constatări relevante

 

Ademenirea copiilor în scopuri sexuale

A3: Numărul de conturi de utilizator din UE care au fost semnalate automat fie pe motiv că au ademenit copii în scopuri sexuale, fie pe motiv că au fost conturi ale unor copii ademeniți în scopuri sexuale

 

B3: Numărul de conturi de utilizator din UE care au fost semnalate automat fie pe motiv că au ademenit copii în scopuri sexuale, fie pe motiv că au fost conturi ale unor copii ademeniți în scopuri sexuale și care, în urma verificării umane, s-au dovedit a nu avea legătură cu ademenirea în scopuri sexuale

 

Rata de eroare: B3/A3 (%)

 

C3: Numărul de conturi de utilizator din UE care au fost semnalate automat fie pe motiv că au ademenit copii în scopuri sexuale, fie pe motiv că au fost conturi ale unor copii ademeniți în scopuri sexuale și care sunt supuse verificării umane

 

Alte constatări relevante

 

7)

Măsurile aplicate pentru a limita rata de eroare și rata de eroare realizată

 

 

Materiale care conțin abuzuri sexuale asupra copiilor („CSAM”) cunoscute

Măsuri de verificare a calității hash-urilor existente (a se specifica)

Indicatori (cum ar fi hash-urile)

Măsuri de verificare a hash-urilor înainte ca acestea să fie adăugate în baza de date (a se specifica)

Alte măsuri de limitare a ratei de eroare (a se specifica)

Planul de punere în aplicare verificat de o parte terță independentă

Implementarea tehnologiei de detectare

Alte măsuri de limitare a ratelor de eroare prin acțiuni referitoare la introducerea tehnologiei de detectare (a se specifica)

Verificarea umană sistematică a fiecărui element de conținut semnalat ca fiind CSAM cunoscut înainte de raportare

Verificarea umană

Verificarea umană sistematică a mostrelor de elemente de conținut semnalate ca fiind CSAM cunoscute înainte de raportare

Politicile de formare a examinatorilor umani (vă rugăm să precizați, de exemplu, tipul și durata formării anterioare începerii activității, periodicitatea și tipul cursurilor de actualizare a competențelor etc.)

Măsuri menite să asigure evaluări periodice de control al calității pentru examinatorii umani și verdictele aplicate (a se specifica)

Măsuri de asigurare a feedbackului din partea NCMEC și/sau din partea altor organizații care acționează în interes public împotriva abuzului sexual asupra copiilor (a se specifica)

Alte măsuri

Măsuri de asigurare a feedbackului din partea autorităților de aplicare a legii (a se specifica)

Măsuri de asigurare a feedbackului cu privire la rezultatul unei plângeri în contextul mecanismului intern de recurs sau al unei plângeri depuse la o autoritate judiciară (a se specifica)

Alte măsuri de limitare a ratei de eroare (a se specifica)

Rata de eroare obținută în urma punerii în aplicare a măsurilor de limitare a ratei de eroare (dacă este cazul, și anume dacă s-au introdus măsuri noi)

Rata de eroare obținută

Materiale care conțin abuzuri sexuale asupra copiilor („CSAM”) noi

Măsuri de verificare a calității clasificatorilor de IA existenți (a se specifica)

Indicatori (cum ar fi cum ar fi clasificatorii de IA)

Măsuri de verificare a clasificatorilor de IA înainte ca aceștia să fie adăugați în baza de date (a se specifica)

Alte măsuri de limitare a ratei de eroare prin acțiuni referitoare la clasificatorii de IA (a se specifica)

Planul de punere în aplicare verificat de o parte terță independentă

Implementarea tehnologiei de detectare

Alte măsuri de limitare a ratelor de eroare prin acțiuni referitoare la introducerea tehnologiei de detectare (a se specifica)

Verificarea umană sistematică a fiecărui element de conținut semnalat ca fiind un posibil CSAM nou înainte de raportare

Verificarea umană

Verificarea umană sistematică a mostrelor de elemente de conținut semnalate ca fiind posibile CSAM noi înainte de raportare

Politicile de formare a examinatorilor umani (vă rugăm să precizați, de exemplu, tipul și durata formării anterioare începerii activității, periodicitatea și tipul cursurilor de actualizare a competențelor etc.)

Măsuri menite să asigure evaluări periodice de control al calității pentru examinatorii umani și verdictele aplicate (a se specifica)

Măsuri de asigurare a feedbackului din partea NCMEC și/sau din partea altor organizații care acționează în interes public împotriva abuzului sexual asupra copiilor (a se specifica)

Alte măsuri

Măsuri de asigurare a feedbackului din partea autorităților de aplicare a legii (a se specifica)

Măsuri de asigurare a feedbackului cu privire la rezultatul unei plângeri în contextul mecanismului intern de recurs sau al unei plângeri depuse la o autoritate judiciară (a se specifica)

Alte măsuri de limitare a ratei de eroare (a se specifica)

Rata de eroare obținută în urma punerii în aplicare a măsurilor de limitare a ratei de eroare (dacă este cazul, și anume dacă s-au introdus măsuri noi)

Rata de eroare obținută

Ademenirea copiilor în scopuri sexuale

Măsuri de verificare a calității clasificatorilor de IA existenți (a se specifica)

Indicatori (cum ar fi cum ar fi clasificatorii de IA)

Măsuri de verificare a clasificatorilor de IA înainte ca aceștia să fie adăugați în baza de date (a se specifica)

Alte măsuri de limitare a ratei de eroare prin acțiuni referitoare la clasificatorii de IA (a se specifica)

Planul de punere în aplicare verificat de o parte terță independentă

Implementarea tehnologiei de detectare

Alte măsuri de limitare a ratelor de eroare prin acțiuni referitoare la introducerea tehnologiei de detectare (a se specifica)

Verificarea umană sistematică a fiecărui element de conținut semnalat ca fiind o posibilă ademenire a copiilor în scopuri sexuale înainte de raportare

Verificarea umană

Verificarea umană sistematică a mostrelor de elemente de conținut semnalate ca fiind posibile ademeniri ale copiilor în scopuri sexuale înainte de raportare

Politicile de formare a examinatorilor umani (vă rugăm să precizați, de exemplu, tipul și durata formării anterioare începerii activității, periodicitatea și tipul cursurilor de actualizare a competențelor etc.)

Măsuri menite să asigure evaluări periodice de control al calității pentru examinatorii umani și verdictele aplicate (a se specifica)

Măsuri de asigurare a feedbackului din partea NCMEC și/sau din partea altor organizații care acționează în interes public împotriva abuzului sexual asupra copiilor (a se specifica)

Alte măsuri

Măsuri de asigurare a feedbackului din partea autorităților de aplicare a legii (a se specifica)

Măsuri de asigurare a feedbackului cu privire la rezultatul unei plângeri în contextul mecanismului intern de recurs sau al unei plângeri depuse la o autoritate judiciară (a se specifica)

Alte măsuri de limitare a ratei de eroare (a se specifica)

Rata de eroare obținută în urma punerii în aplicare a măsurilor de limitare a ratei de eroare (dacă este cazul, și anume dacă s-au introdus măsuri noi)

Rata de eroare obținută

8)

Politica de păstrare și garanțiile de protecție a datelor aplicate în temeiul Regulamentului (UE) 2016/679

 

 

Politici de păstrare

Politica de păstrare a elementelor de conținut identificate drept CSA online (a se specifica)

Vă rugăm să precizați, pentru fiecare categorie, durata perioadelor de păstrare relevante.

Politica de păstrare a datelor care nu se referă la conținut legate de raportările privind CSA online, inclusiv după o posibilă dezactivare a contului de către utilizator (a se specifica)

 

Politica de păstrare a datelor referitoare la plângeri și încălcări ale politicilor

 

Alte politici de păstrare relevante (a se specifica)

 

Garanții de protecție a datelor

Utilizarea tehnicilor de eliminare a datelor de identificare sau pseudonimizare și anonimizarea datelor

Specificați tehnicile și cazurile în care acestea sunt utilizate

Utilizarea criptării standard în domeniu (algoritmi și protocoale) pentru datele aflate în tranzit între infrastructura privată și rețelele publice

 

Punerea în aplicare a unor strategii de guvernanță a datelor/programe cuprinzătoare de protecție a vieții private (a se specifica)

De exemplu, restricții interne privind accesul la date, utilizarea de liste de control al accesului, obligații cu privire la confidențialitate ale persoanelor care au acces, etc.

Proceduri de revizuire a strategiilor de anonimizare și de guvernanță a datelor (a se specifica)

 

Proceduri de menținere a planurilor de răspuns la incidente de securitate pentru monitorizarea, detectarea și gestionarea oricăror posibile vulnerabilități și incidente de securitate la nivelul întregii infrastructuri (a se specifica)

 

Alte măsuri tehnice și organizatorice menite să asigure securitatea datelor (a se specifica)

 

Mecanismul de contestare intern

Vă rugăm să precizați dacă: i) informați persoana vizată cu privire la faptele relevante pentru decizia dumneavoastră, ii) există proceduri pentru a se evalua eventualele întrebări din partea utilizatorilor cu privire la decizia dumneavoastră, iii) există un canal dedicat special comunicării cu utilizatorii, iv) utilizatorii sunt informați cu privire la finalizarea evaluării și v) dacă se transmit informații suplimentare destinatarilor articolului 3 litera (h) punctul (i) din Regulamentul (UE) 2021/1232 în funcție de rezultatul evaluării plângerii din partea utilizatorului.

Dreptul de acces la datele utilizatorilor

Vă rugăm să precizați dacă, cum și când li se acordă utilizatorilor acces la datele lor în cazul în care le sunt suspendate sau șterse temporar sau permanent conturile ca urmare a identificării unor CSAM sau a ademenirii copiilor în scopuri sexuale

Alte garanții (a se specifica)

 

9)

Denumirile organizațiilor care acționează în interes public împotriva abuzului sexual asupra copiilor cărora li s-au transmis date în temeiul prezentului regulament

Centrul național pentru copii dispăruți și exploatați (National Centre for Missing and Exploited Children – NCMEC)

 

Centrul UE pentru prevenirea și combaterea abuzului sexual asupra copiilor

Se aplică numai după înființarea Centrului UE

Alte organizații (a se specifica)

 


ELI: http://data.europa.eu/eli/reg_impl/2024/2916/oj

ISSN 1977-0782 (electronic edition)


Top

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x