Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetExists($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetExists(mixed $offset): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 68 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetGet($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetGet(mixed $offset): mixed, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 75 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetSet($offset, $value) should either be compatible with ArrayAccess::offsetSet(mixed $offset, mixed $value): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 82 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetUnset($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetUnset(mixed $offset): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 89 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::getIterator() should either be compatible with IteratorAggregate::getIterator(): Traversable, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 23 Warning: Undefined array key "/home/lexro/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default" in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/wpdiscuz/utils/class.WpdiscuzHelper.php on line 458 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/wpdiscuz/utils/class.WpdiscuzHelper.php on line 458

HOTĂRÂRE nr. 184 din 4 aprilie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL ROMÂNIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 320 din 11 aprilie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUHOTARARE 723 28/06/2024
ActulACTUALIZEAZA PEHOTARARE 184 04/04/2018
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Luând în considerare prevederile art. 2 și 3 din Acordul dintre Guvernul României și Cabinetul de Miniștri al Ucrainei cu privire la punctele de trecere a frontierei de stat româno-ucrainene, semnat la Kiev la 2 februarie 2006, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 675/2006,<!–>având în vedere prevederile Acordului încheiat prin schimb de note verbale între Guvernul României și Cabinetul de Miniștri al Ucrainei privind deschiderea punctului internațional de trecere a frontierei de stat româno-ucrainene pentru comunicație de pasageri și marfă în regim de bac, între localitățile Isaccea (România) și Orlivka (Ucraina), semnat la Kiev la 28 mai 2015 și la București la 5 iunie 2015, publicat prin Ordinul ministrului afacerilor externe nr. 308/2016 privind publicarea unor acorduri încheiate prin schimb de note verbale și intrat în vigoare la data de 12 octombrie 2015 conform art. 11 din Ordinul ministrului afacerilor externe nr. 2.543/2015 privind intrarea în vigoare a unor tratate internaționale,–>în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 9 alin. (1) și art. 10 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobată cu modificări prin Legea nr. 243/2002, cu modificările și completările ulterioare, precum și al art. 7 alin. (2) și art. 8 din Legea nr. 86/2006 privind Codul vamal al României, cu modificările și completările ulterioare,<!–>Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.–> + 
Articolul 1(1)<!–>Se aprobă deschiderea punctului internațional de trecere a frontierei de stat româno-ucrainene pentru comunicație de pasageri și marfă în regim de bac și pietonal între localitățile Isaccea (România) și Orlivka (Ucraina) și a Biroului Vamal de Frontieră Isaccea, în condițiile legii.(2)–>Punctul de trecere a frontierei și biroul vamal prevăzute la alin. (1) se dau în folosință după realizarea infrastructurii și asigurarea utilităților necesare în vederea desfășurării în bune condiții a traficului de frontieră, în conformitate cu reglementările în vigoare.(3)Punctul de trecere a frontierei și biroul vamal prevăzute la alin. (1) vor avea regim de funcționare permanent.
 + 
Articolul 2(1)<!–>Ministerele și alte autorități publice cu atribuții la trecerea frontierei de stat asigură, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat potrivit legii, posturile necesare pentru efectuarea controlului pentru trecerea frontierei de stat.(2)–>Spațiile, utilate corespunzător, pentru desfășurarea activității de control la punctul de trecere a frontierei între localitățile Isaccea (România) și Orlivka (Ucraina), conform anexelor nr. 1 și 2, se asigură cu titlu gratuit de către administratorul punctului de trecere a frontierei, conform legii.(3)Costurile cu utilitățile aferente se achită de către administratorul punctului de trecere a frontierei și se recuperează de la fiecare instituție în parte, pe bază de protocol, în condițiile legii.
 + 
Articolul 3Cheltuielile de personal pentru dotări și alte amenajări specifice se suportă de fiecare instituție care desfășoară activități în punctul de trecere a frontierei între localitățile Isaccea (România) și Orlivka (Ucraina), cu încadrarea în creditele bugetare anuale aprobate, potrivit legii.
 + 
Articolul 4Personalul, spațiile și dotările necesare pentru desfășurarea activității în punctul de trecere a frontierei și biroul vamal, la momentul deschiderii, sunt prevăzute în anexele nr. 1 și 2.
 + 
Articolul 5Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.<!–>

PRIM-MINISTRU–>
VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ<!–>
Contrasemnează:–>
Ministrul transporturilor,<!–>
Lucian Șova–>
Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale,<!–>
Petre Daea–>
Ministrul sănătății,<!–>
Sorina Pintea–>
Ministrul afacerilor interne,<!–>
Carmen Daniela Dan–>
Ministrul muncii și justiției sociale,<!–>
Lia-Olguța Vasilescu–>
Ministrul afacerilor externe,<!–>
Teodor-Viorel Meleșcanu–>
Ministrul finanțelor publice,<!–>
Eugen Orlando Teodorovici–>
București, 4 aprilie 2018.<!–>Nr. 184.–> + 
Anexa nr. 1<!–>
Personalul, spațiile și dotările necesare poliției de frontieră și biroului vamal de frontieră–>
pentru punctul de trecere a frontierei de stat Isaccea, județul Tulcea<!–>–>
I.<!–>Infrastructură1.–>Infrastructură de transport naval:a)<!–>ponton specializat pentru acostare navă (bac);b)–>două ancastramente, unul pentru ape mari și unul pentru ape mici;c)<!–>sistem de acostare a navei format din școndri, pasarelă de acces pentru trafic greu și parâmele de legătură la babale.2.–>Infrastructură rutieră: drumuri și platformea)<!–>Accesul în incinta punctului de trecere a frontierei se va face prin 2 zone distincte:(i)–>zonă de acces pentru ieșire din/intrare în România, prin racordarea la drumul public existent la limita de vest a amplasamentului;(ii)<!–>zonă de acces pentru ieșire din/intrare în Ucraina, prin punctul de acostare amenajat pe cheul existent, în incinta obiectivului de investiție;b)–>Fluxurile rutiere vor fi separate după cum urmează:(i)<!–>gard de separare a traficului de marfă de traficul de pasageri;(ii)–>gard de separare pentru asigurarea traficului pe artera pietonală;(iii)<!–>gard de separare a fluxurilor de intrare/ieșire;(iv)–>sistem semaforizat cu bariere.c)<!–>Pe sensul de intrare vor fi amplasate 2 cabine de control vamal (cabină dublă) și pe sensul de ieșire vor fi amplasate 2 cabine de control (cabină dublă).d)–>Fluxul de trafic dinspre România spre Ucraina se va derula printr-un drum cu două benzi, de la intrarea prin punctul de racordare cu drumul public existent, până la zona de control pentru autovehicule; în zona de control drumul se desparte în două benzi de control pentru autovehicule;(i)<!–>fluxul de trafic cu autocamioane se va relua prin accesul din parcare. În cazul în care este necesară staționarea autovehiculelor au fost amenajate două zone de parcare, înaintea zonelor de control autovehicule și autocamioane;(ii)–>parcare pentru 9 autocamioane, pe partea dreaptă a drumului public; accesul se face printr-un drum cu două benzi, separate de fluxul spre punctul de control;(iii)<!–>parcare pentru 8 autocamioane, pe partea stângă a drumului public; accesul din parcare spre zona de control se va face traversând drumul public existent, această parcare va fi folosită în cazul vârfurilor de trafic;(iv)–>după zona de control se va circula pe o platformă betonată, spre unul dintre cele două puncte de îmbarcare.e)<!–>Fluxul de trafic dinspre Ucraina spre România se va derula pe platforma de îmbarcare/debarcare:(i)–>fluxul pentru autoturisme și autobuze este separat de fluxul autocamioanelor;(ii)<!–>accesul autoturismelor și autobuzelor la cabinele de control se face pe 2 benzi, iar pentru autocamioane accesul se face din parcare.f)–>În cazul în care este necesară staționarea vehiculelor a fost amenajată o zonă de parcare pentru 10 autocamioane, înaintea zonelor de control.g)<!–>Platforma de acces din zona de îmbarcare/debarcare este comună celor două sensuri de circulație.h)–>Zona de control amănunțit va fi amplasată în apropierea clădirii administrative principale.3.<!–>Clădirea administrativă principală – corp cu destinație administrativă, cuprinzând atât birouri dedicate, cât și spații-anexă:a)–>birou șef punct de trecere a frontierei;b)<!–>birou șef birou vamal de frontieră;c)–>birou tură operativă birou vamal de frontieră;d)<!–>camera arhivă birou vamal de frontieră;e)–>birou financiar-contabilitate birou vamal de frontieră;f)<!–>casierie birou vamal de frontieră;g)–>camera scanner bagaje birou vamal de frontieră;h)<!–>încăpere 2 m x 3 m destinată desfășurării activităților de informații clasificate prevăzută cu ușă metalică cu încuietoare de tip yale și gratii la ferestre. Camera video de supraveghere exterioară a acestei încăperi va face parte din sistemul de supraveghere video al punctului de trecere a frontierei;i)–>spații pentru comisionari în vamă;j)<!–>vestiare personal birou vamal de frontieră;k)–>birouri personal poliție de frontieră;l)<!–>cameră armament;m)–>cameră intervievare;n)<!–>cameră persoane refuzate;o)–>cameră tehnică IT;p)<!–>încăpere pentru dispecerat și pentru monitorizarea sistemelor de supraveghere video;q)–>încăpere pentru biroul criminalistic (linia a II-a control documente) cu vizibilitate maximă direct către fluxul de pasageri;r)<!–>încăpere pentru pregătirea turelor de serviciu și vestiare;s)–>încăpere pentru persoanele reținute; seifuri metalice – confecții metalice pentru păstrarea vizelor și ștampile de intrare/ieșire;ș)<!–>mobilier pentru fiecare încăpere, conform destinației acesteia;t)–>cabinet medical;ț)<!–>grupuri sanitare.4.–>Clădire destinată persoanelor solicitante de azil – corp cu destinație de primire a persoanelor solicitante de azil și găzduire a acestora pe perioade limitate de timp, cu supraveghere video pe holuri, ce cuprinde:a)<!–>dormitor x 4;b)–>baie x 3.5.<!–>Clădire carantină – 2 camere și 2 grupuri sanitare6.–>Copertină control amănunțit automarfare alcătuită din:a)<!–>punct de control amănunțit compus din pasarelă metalică pentru vizualizarea părții superioare a automarfarelor și un canal de vizitare pentru inspecția părții inferioare a automarfarelor. Acesta a fost prevăzut pe fluxul de intrare în țară în zona parcării pentru automarfare;b)–>puncte de control (câte unul pentru fiecare flux) compus din pasarela metalică pentru vizualizarea părții superioare a automarfarelor și o cabină de control. 1 punct de control a fost prevăzut pe fluxul de ieșire între parcarea de autotrenuri și magazine, iar celălalt punct de control a fost prevăzut pe fluxul de intrare în zona parcării automarfarelor;c)<!–>1 punct de control amănunțit pentru autovehicule și microbuze; acesta a fost prevăzut în vecinătatea padocului de câini.7.–>Clădire control amănunțit autoturisme și microbuze – corp cu destinație de control amănunțit8.<!–>Sală așteptare – corp de clădire ce va avea funcțiune de sală de așteptare pentru pasagerii autovehiculelor ce se vor afla la control amănunțit, precum și 2 grupuri sanitare9.–>Cabine de control – corpuri cu destinație administrativă:a)<!–>8 cabine de control.10.–>Padoc câini – corp cu destinație padoc pentru câini folosiți în activități specifice funcțiunii ansamblului11.<!–>Magazie – corp cu destinație depozitare mărfuriII.–>Echipamente tehnice și IT:1.<!–>Subsistem voce-date ce se va compune din două subsisteme:a)–>subsistemul data ce permite interconectarea într-o rețea locală;b)<!–>subsistemul voce ce permite realizarea unui sistem de telecomunicații.2.–>Subsistem de securitate:a)<!–>subsistemul de alarmare la efracție și de control acces;b)–>subsistemul de supraveghere video cu circuit închis CCTV;c)<!–>subsistemul de alarmare la incendiu;d)–>subsistem integrat de securitate.3.<!–>Subsistem de distribuție semnal CATVIII.–>Împrejmuire și supraveghere perimetrală: 1.<!–>gard perimetral cu sistem antiescaladare, prevăzut cu porți pe toată lățimea accesului, la intrarea în zona portului și la cele două puncte de acostare;2.–>împrejmuire cu panouri de plasă zincată fixate între montanți metalici, fixați la rândul lor în platforme izolate din beton armat;3.<!–>sistem de supraveghere audiovideo care să acopere întreaga suprafață a punctului de trecere.IV.–>Semnalizare/presemnalizare:1.<!–>semnalizarea în interiorul punctului de trecere a frontierei și în zona aferentă acesteia este în conformitate cu SR 18481/2011;2.–>panou de semnalizare care să marcheze intrarea în România, stat membru al Uniunii Europene;3.<!–>panouri electronice pentru presemnalizarea tuturor fluxurilor de pasageri;4.–>panouri electronice deasupra fiecărei artere pentru semnalizarea fluxurilor de pasageri, potrivit prevederilor anexei III la Regulamentul (UE) 2016/399 al Parlamentului European și al Consiliului din 9 martie 2016 cu privire la Codul Uniunii privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul frontierelor Schengen).V.<!–>Dotări necesare poliției de frontieră pentru punctul de trecere a frontierei – echipamente tehnice și IT:1.–>Linia I de control:a)<!–>8 stații de lucru cu acces la baze de date în cabinele de control;b)–>8 UPS;c)<!–>8 ștampile de trafic (4 pentru ieșire, 4 pentru intrare);d)–>8 cititoare de amprente (furnizate de către MAE);e)<!–>8 stații radio portabile;f)–>8 lămpi UV fixe;g)<!–>8 aparate de detecție a falsurilor, cu filtre de lumină și lupă (dokubox);h)–>8 lanterne;i)<!–>4 seturi oglinzi control autovehicul;j)–>8 minikituri pentru examinarea documentelor care conțin: minimicroscop cu sursă de lumină care mărește de 30 de ori, lampă retroreflectivă, lupă gradată care mărește de 8 ori, lampă portabilă cu lumină albă și UV, suport din plastic gradat pentru măsurarea unghiurilor și distanțelor și pensetă din oțel;k)<!–>8 cititoare optice fixe pentru documente;l)–>8 telefoane interior;m)<!–>detectoare CO_2;n)–>4 detectoare radiații;o)<!–>2 endoscoape;p)–>câte un post telefonic pentru fiecare cabină de acces în punctul de trecere a frontierei.2.<!–>Linia a II-a de control și sala de pregătire:a)–>3 stații de lucru pentru acces la baze de date;b)<!–>3 UPS;c)–>1 scaner de mare viteză tip Kodak – scaner documente minori;d)<!–>1 telefon/fax;e)–>1 telefon de interior;f)<!–>1 imprimantă;g)–>1 sistem de amprentare EURODAC;h)<!–>1 comparator videospectral;i)–>1 stereomicroscop;j)<!–>1 cititor documente;k)–>1 trusă criminalistică;l)<!–>2 truse narcotest;m)–>complet echipamente SNIV – sistem național informatic privind vizele (furnizate de către MAE).3.<!–>Dispecerat:a)–>1 stație de lucru;b)<!–>1 UPS;c)–>telefax;d)<!–>stație TETRA fixă;e)–>aparat multifuncțional pentru copiere și scanare;f)<!–>1 telefon interior.4.–>Șef al punctului de trecere a frontierei:a)<!–>1 stație de lucru;b)–>1 UPS;c)<!–>1 telefon interior;d)–>1 stație radio portabilă.5.<!–>Camera tehnică:a)–>1 RACK minimum 12 U;b)<!–>1 UPS;c)–>aparat aer condiționat;d)<!–>nod de comunicații ce asigură interconectarea la Sistemul de comunicații voce-date al poliției de frontieră, parte a Rețelei de comunicații voce-date a ministrului afacerilor interne; vor fi prevăzute următoarele echipamente echivalente cu cele existente într-un nod de comunicații al PFR:(i)–>2 routere;(ii)<!–>1 firewall;(iii)–>2 switch-uri;(iv)<!–>1 centrală telefonică digitală.6.–>Infrastructură, mobilier și alte echipamente de resort API și intendență:a)<!–>ponton de acostare tip platformă cu sistem de acostare alcătuit din schelă de acces și doi școndri, necesar pentru acostarea navei Poliției de Frontieră;b)–>1 birou directorial;c)<!–>6 birouri de lucru;d)–>1 scaun directorial;e)<!–>6 scaune ergonomice;f)–>1 masă de ședințe de 6 locuri;g)<!–>48 scaune fixe;h)–>2 băncuțe metalice încastrate în podea de 3 persoane;i)<!–>2 mese metalice de 6 locuri;j)–>18 mese de lucru;k)<!–>14 fișete documente;l)–>36 dulapuri vestiar;m)<!–>2 bănci din lemn de 4 locuri;n)–>3 flip-charturi;o)<!–>3 cuier-pom;p)–>4 paturi 90 x 200 cm;q)<!–>4 saltele 90 x 200 cm;r)–>4 lenjerii de pat complete;s)<!–>4 noptiere;ș)–>4 dulapuri de haine.VI.<!–>Personal poliție de frontieră:1.–>– 37 de polițiști de frontieră, dintre care:a)<!–>1 ofițer șef de punct;b)–>4 ofițeri;c)<!–>32 de agenți.VII.–>Dotări necesare biroului vamal de frontieră pentru punctul de trecere a frontierei – echipamente tehnice și IT, precum și servicii:1.<!–>de comunicații voce-date (linie telefonică, interconectare la Sistemul informatic integrat vamal);2.–>echipamente:a)<!–>8 unități de stații de lucru, periferice aferente și echipamente necesare interconectării acestora în rețea (LAN) în scopul utilizării aplicațiilor informatice din SIIV;b)–>4 imprimante;c)<!–>1 aparat tip FAX;d)–>1 echipament de scanare documente;3.<!–>echipamente și dotări necesare controlului vamal fizic:a)–>4 truse de scule;b)<!–>4 bucăți mașini de găurit;c)–>4 bucăți de flexure;d)<!–>4 sisteme de control oglinzi;e)–>12 lanterne;f)<!–>4 truse de control antidrog;g)–>4 lămpi ultraviolete;h)<!–>1 echipament de montare/demontare anvelope;i)–>40 de recipiente prelevare probe;j)<!–>1 sondă pentru controlul mărfurilor în vrac și în stare lichidă;4.–>echipamente de control nedistructiv:a)<!–>1 videoendoscop;b)–>1 echipament detecție documente false;c)<!–>1 aparat de control nedistructiv cu raze X pentru bagaje mari, colete și paleți;d)–>1 aparat portabil cu raze X pentru controlul spațiilor ascunse (uși autovehicule, portiere, rezervoare autovehicule, pereți etc.);e)<!–>1 aparat detecție droguri și explozibil;f)–>1 aparat de identificare izotopi radioactivi;g)<!–>2 porți de radiații pentru trafic pietonal (intrare + ieșire);h)–>2 porți de radiații pentru trafic rutier (intrare + ieșire);i)<!–>8 detectoare (pagere) de radiații;5.–>echipaj canin specializat în control antitabac;6.<!–>6 birouri;7.–>20 scaune;8.<!–>1 fișet metalic pentru păstrarea documentelor clasificate;9.–>1 seif pentru păstrarea sumelor și metalelor prețioase reținute sau confiscate în cadrul controlului vamal de frontieră;10.<!–>autovehicule:a)–>1 autovehicul operativ pentru structurile vamale situate între 5 km și 90 km față de localitatea de referință (transport valori, bunuri confiscate, personal operativ);b)<!–>1 autoturism destinat transportului câinilor dresați pentru detecția de bunuri a căror circulație este interzisă sau restricționată (corelat cu pct. VII.5);11.–>servicii:a)<!–>de curățenie și salubrizare în incinta biroului vamal de frontieră;b)–>de punere în funcțiune și de întreținere a instalațiilor de termoficare, electrice și sanitare;c)<!–>de mentenanță a sistemelor informatice și a sistemelor de supraveghere și de semnalizare.VIII.–>Abrogat.(la 29-06-2024,
Punctul VIII. , Anexa nr. 1 a fost abrogat de Articolul XXI din HOTĂRÂREA nr. 723 din 28 iunie 2024, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 614 din 29 iunie 2024
)
 + 
Anexa nr. 2<!–>
Personalul, spațiile și dotările necesare Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere – S.A.–>
pentru punctul de trecere a frontierei de stat Isaccea, județul Tulcea<!–>–>
1.<!–>Infrastructurăa)–>2 containere, racordate la rețeaua electrică;b)<!–>2 cabine, racordate la rețeaua electrică;c)–>2 sisteme de cântărire care să cuprindă, fiecare, câte o instalație de cântărire în mers a vehiculelor rutiere cu amenajările aferente, afișaj exterior, semnalizare sonoră și luminoasă, modul cameră video și software, semafor, bolard retractabil;d)<!–>panouri electronice cu mesaje variabile – 2 bucăți;e)–>2 camere video ANPR cu stâlp și consolă;f)<!–>birou în clădirea administrativă principal.2.–>Mobilier și sisteme de încălzire:a)<!–>birouri – 6 bucăți;b)–>scaune ergonomice de birou – 6 bucăți;c)<!–>dulapuri cu rafturi de mărime mare – 2 bucăți;d)–>dulapuri cu rafturi de mărime mică – 2 bucăți;e)<!–>jaluzele orizontale de aluminiu – 8 bucăți;f)–>convector cu montare pe perete – 2.000 wați – 2 bucăți;g)<!–>convector cu montare pe perete – 1.000 wați – 2 bucăți;h)–>prize triple montate pe perete – 12 bucăți.3.<!–>Tehnica de calcul și racordare internet:a)–>calculator desktop PC compus din unitate centrală, monitor, tastatură, mouse și UPS – 6 bucăți;b)<!–>imprimante laser – 6 bucăți;c)–>multifuncțional laser (copiator, scaner și fax) – 1 bucată;d)<!–>scaner documente – 4 bucăți;e)–>scaner cod de bare – 2 bucăți;f)<!–>switch – 4 bucăți;g)–>prize de rețea aplicate pe perete – 6 bucăți;h)<!–>racordare și acces internet.4.–>Aparatură specifică activității desfășurate:a)<!–>seif metalic – 4 bucăți;b)–>sistem de alarmă casierie cu acumulator, senzori și sirenă exterioară – 1 bucată;c)<!–>sistem de supraveghere video cu 4 camere IN/OUT, cu hard disk și server web integrat – 4 bucăți;d)–>cutie metalică cu cheie pentru numerar – 4 bucăți;e)<!–>lampă multifuncțională UV pentru verificare valută – 4 bucăți;f)–>case de marcat – 4 bucăți.5.<!–>Necesar de personal – 30 persoane.–>
<!–>
–>

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x