Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetExists($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetExists(mixed $offset): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 68 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetGet($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetGet(mixed $offset): mixed, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 75 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetSet($offset, $value) should either be compatible with ArrayAccess::offsetSet(mixed $offset, mixed $value): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 82 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::offsetUnset($offset) should either be compatible with ArrayAccess::offsetUnset(mixed $offset): void, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 89 Deprecated: Return type of BuddyBossPlatform\Alchemy\BinaryDriver\Configuration::getIterator() should either be compatible with IteratorAggregate::getIterator(): Traversable, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/buddyboss-platform/vendor/alchemy/binary-driver/src/Alchemy/BinaryDriver/Configuration.php on line 23 Warning: Undefined array key "/home/lexro/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default" in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/wpdiscuz/utils/class.WpdiscuzHelper.php on line 458 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/lexro/public_html/devstage/wp-content/plugins/wpdiscuz/utils/class.WpdiscuzHelper.php on line 458

Modelul nostru de publicitate. Un spațiu curat, fără bannere

Flavius Vasilescu
Publicat in Articole blog, 20/03/2025


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Modelul nostru de publicitate este diferit si nu se raporteaza la indicatorii actuali. Dar, acest lucru nu inseamna ca nu intelegem necesitatile unui partener advertiser, ci doar propunem modalitati diferite, neinvazive pentru cititorii nostri, pentru a pastra Lex24 un spatiu...

De ce pe Lex24 nu există bannere peste bannere?

Pentru ca pe Lex24.ro construim un loc in care studiezi, lucrezi, interacționezi, scrii, colaborezi, sa te documentezi. Bannerele publicitare nu sunt compatibile cu un asemenea loc. E ca si cum am construi un parc japonez plin de ciresi si am pune in mijlocul lui un foisor in care sa cante un taraf. Oricat de mult bannerele ne-ar ajuta sa ne sustinem cel putin costurile, ele ar dauna tesutului unitar si coerent pe care il contruim si pe care ni-l dorim pe Lex24.ro.

Pentru că reclamele clasice cu bannere cauzează un model de afaceri defectuos, cu stimulente nepotrivite. Editorii sunt plătiți pentru atenția dvs., mai degrabă decât pentru valoarea pe care o oferă, așa că vor să afiseze orice, oricum. Cititorii, între timp, vor doar să citească un articol interesant, o opinie captivanta, o experienta povestita cu talc sau sa se poata documenta nestingheriti. Iar misiunea Lex24 este să puteti face toate aceste lucruri, fara distrageri.

Pentru ca numarul de vizualizari este un indicator depasit. Lex24 nu afiseaza public informatii despre vizualizari si utilizatorii online, dar in mod generic aceste informatii pot fi oferite de platforme de monitorizare a traficului de internet. Numarul de vizualizari este, in momentul de fata, principalul indicator al performantei unui articol si magnetul care atrage cumparatorii de , transmitand acestora un mesaj asupra potentialului pe care respectivul site il are, pentru a expune o reclama cat mai multor persoane. Acest indicator poate fi mascat cu scopul de a crea sentimentul de masa si de apartenenta, afisat utilizatorilor pentru a atrage utilizatori, dar in realitate nu este util pentru a determina o persoana sa citeasca un articol sau sa intreprinda o anumita actiune pe un site. Articolele nu se citesc pentru ca le-au citit si altii, ci pentru ca prezinta un anume interes.

99%, afisare 1%

Rezultatul metodelor care pun accentul pe volum este aceea că utilizatorii pot fi complet inundați de reclame. Cum reacționează aceștia? Prin deconectare sau prin instalarea de ad-blockere.

Din acest motiv, dar nu numai, explic de ce o abordare mai „centrată pe implicare” a publicității este aproape esențială.

Modelul nostru de este diferit si nu se raporteaza la indicatorii actuali. Dar, acest lucru nu inseamna ca nu intelegem necesitatile unui partener advertiser, ci doar propunem modalitati diferite, neinvazive pentru cititorii nostri, pentru a pastra Lex24 un spatiu curat, dedicat tuturor: autori, cititori, editori, parteneri. Un spatiu dedicat continutului si valorii adaugate pe care acesta o poate aduce in interactiunea dintre advertiseri si utilizatori.

De aceea, oferim partenerilor nostri indicatori mult mai utili decat numarul de vizualizari: engagement rate, durata petrecuta pe site (time spent). Engagement-ul se află în centrul unei noi mișcări în publicitatea digitală în care timpul este măsura valorii și a costului. Acest model se numește “time spent (timp petrecut)”.  

Vizualizarile nu masoara performanta unui articol, intrucat deschiderea unei pagini nu garanteaza ca utilizatorul a parcurs continutul din pagina, ca acel continut a reprezentat interes pentru utilizator, ca este valoros samd, ci indica doar o pagina web deschisa.

Cifrele statistice ne arata ca:

  • durata unei vizite (Avg Visit Duration) pe siteurile de profil, este, in medie, intre 00:01:20 si 00:01:50 minute,
  • utilizatorul vede avg. 1,5 pagini web/vizita,  
  • circa 75% din traficul unui site de profil are loc la nivel de pagina de articol,
  • circa 20% din traficul unui site de profil are loc la nivel de pagina de home.

Daca tinem cont ca:

  • În general, o persoană citește aproximativ 200-250 de cuvinte/minut,
  • O pagina A4 contine circa 400-500 de cuvinte,
  • În medie, un articol publicat pe un site de specialitate poate conține între 700 și 1.500 de cuvinte. De obicei, articolele din domeniul juridic sunt suficient de detaliate pentru a acoperi subiecte complexe, dar sunt structurate în mod clar pentru a fi ușor de citit. Unele articole pot fi mai scurte, în jur de 500-700 de cuvinte, dacă sunt focusate pe subiecte mai restrânse, în timp ce articolele mai ample sau analizele detaliate pot depăși 1.500 de cuvinte,

vom constata ca “realitatea din teren” este diferita de “realitatea din rate-carduri”.

Intreaga lupta este, deci, data pentru o resursă rară, și anume atenția cititorilor, iar aceasta lupta a fost pierduta in batalia cu bannerele. Atentia utilizatorilor va trebui captata cu informatie utila si relevanta pentru ei.

Noi abordări ale marketingului digital sunt utile, iar pe măsură ce departamanetele de PR si marketing se adaptează la schimbarea de paradigmă, este posibil ca aceștia să își regândească campaniile în general. Dacă potențialii clienți sunt expuși la reclame pentru o perioadă garantată de timp – ceea ce ar duce la o creștere semnificativă a notorietății mărcii – ar putea fi necesară regândirea întregii structuri a procesului de conversie.

Propunerea noastra

In acest context, Lex24 propune partenerilor solutii de tip “game changer” menite sa capteze atentia utilizatorilor intr-un mod util pentru acestia si, totodata, neinvaziv. Astfel, luăm în considerare posibilitatea ca mărcile să sponsorizeze articole în verticalele existente pe Lex24.ro. Acesta este unul dintre modalitatile în care credem că putem sprijini brandurile, editorii și autorii, deopotriva. Nu există bannere publicitare, nu există nimic care să întrerupă atentia de la parcurgerea continutului. Acest lucru ne permite să construim o relație mai profundă cu utilizatorii platformei Lex24.

Am creat soluții noi cu scopul de a ajuta brandurile să ajungă la publicul dorit prin lansarea de produse verticale specifice pe care le punem la dispozitia partenerilor nostri sub formă de Publicatii/Minisite Reviste, Bloguri PROfesionale sau Bloguri Personale, Storytelling, Comunicate profesionale în calitate de susținători unici ai acestui continut și de autori ai conținutului editorial periodic, creat de specialiștii agreati de partener pe teme de actualitate si interes din domeniul dreptului, economiei, fiscalității s.a., ce conferă partenerilor noștri posibilitatea de a crea experiențe de brand personalizate, relevante, cu scopul de a contribui la formarea unui capital major de incredere esential in luarea deciziilor neechivoce de colaborare a cliențiilor potențiali.

Sustinut prin implementarea unor tehnologii care vin in intampinarea necesitatilor cititorului, Lex24 creeaza contextul ideal pentru a mari atat durata citirii, cat si rata de engagement cu continutul.

Lex24 oferă publicațiilor noi modalități de a-și personaliza brandul in platforma noastra. Permitem publicațiilor să își stabilească identitatea vizuală, făcând în același timp parte din rețeaua Lex24, ceea ce poate conduce la audiență și interactiune, permitand editorilor sa se poata dedica pe propriul core business. In consecinta, de la regula generala „o platforma ePublishing fara bannere” fac exceptie aceste verticale specifice de tip Publicatii/Minisite, Reviste, Bloguri PROfesionale, Bloguri Personale sau Storytelling care sunt spatii editoriale ce apartin detinatorilor lor, iar in interiorul paginilor si continutului acestora, detinatorii pot afisa propriile bannere in limita fiecaruia dintre pachete dupa cum sunt indicate in pagina Lex24 Parteneriate.

**

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x